1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pohjois-Savosta modaus apua xbox360

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi jopi83 10.11.2014.

  1. jopi83

    jopi83 Member

    Liittynyt:
    28.05.2006
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli nyt oon ajellu firmiksen uuteen asemaan jo kuutisen kertaa eikä vieläkään tunnista pelejä. Luulee kaikkia levyjä dvd-levyiksi. Apuja kaivattais :/ Uusi asema tilattu saksasta ja sinettejä en kehtaa aukasta ettei takuu raukea. Helpointahan ois tietysti siirtää pelkkä piirilevy vanhasta asemasta. Vaan kokeilen mieluummin siirtää vaan firmwaren vanhasta.
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Sinun pitää siirtää vanhasta asemasta DVD avain uuteen asemaan. Eli käytännössä homma menee näin.

    Vanhasta (alkuperäisestä) asemasta sinun pitää ottaa DVD-key joka sinun pitää laittaa uuteen firmwareen. Tämän jälkeen uusi firmware kirjoitetaan asemalle.

    Jos olet ylikirjoittanut alkuperäisen firmwaren ilman että olet saanut DVD-avaimen talteen niin olet ongelmissa. Ainut tapa on saada DVD-key takaisin on hankkimalla CPU-key ja se vaatii RGH-modauksen.
     
  4. jopi83

    jopi83 Member

    Liittynyt:
    28.05.2006
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vanhassa asemassa on edelleen vanha firmis/dvd-key tallessa. Tuli mieleen semmonen mahdollisuus että oisko tuo boxi rautamodattu? Jos on niin mistä sen huomaisi? Jos joku tinaus tai liitos vaikka löystyny ja siitä johtuen tunnistaa kaikki dvd:nä...
     
  5. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Rautamodaus ei pitäisi vaikuttaa DVD-asemaan. Vaikka asentaisikin boxiin J-tagin tai RGH:n niin DVD-asema pysyy entisellään. Jopa silloin pitää asentaa uusi firmware DVD-asemaan jotta kopioidut levyt toimisivat. Oletkos muuten millä ohjelmalla yritänyt tehdä modausta? Itse olen pari vastaavaa tapausta nähnyt jossa ohjelmaan on ladattu DVD-key uudelle firmwarelle mutta unohdettu asentaa se (useimmat ohjelmat eivät tee sitä automaattisesti).
     

Jaa tämä sivu