1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pioneer VSX-831 ja UE55JU7005 Samsung TV

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pepeafter 30.09.2016.

  1. pepeafter

    pepeafter Member

    Liittynyt:
    02.10.2007
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pioneer VSX-831 kotiteatterivahvistin on ollut minulla muutamia päiviä. Kaiken muun olen jo saanut toimimaan: Elisaviihde (HDMI1), Handan digiboxi (HDMI2) ja Samsungin CD/DVD soittimen HDMI4.
    Jos haluan katsoa TV:tä suoraan, niin miten menettelemällä saan TV:n äänen tulevan kotiteatterivahvistimesta.

    Tuossa Pioneerissä on outo se, että molemmat digiboxit toimivat HDM1 ja HDMI2, mutta HDMI3 liitäntä on joku STRM BOX ja siinä ei toimi digiboxit eikä DVD-soitin, vaan se piti laittaa HDMI4:een (GAME). Sitten ovat vielä nimettömät HDMI5 ja HDMI6 liitännät. Miten niitä voi hyödyntää, jos tulee jokin uusi laite.

    Omat temppunsa oli määritellä MyHarmony (malli HARMONY ULTIMATE ONE). Nämä kolme kytkentää toimivat nyt, joidenkin kokeilujen ja arpomisen jälkeen.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,491
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    ^
    Onko ARC toiminnassa?
    http://keskustelu.afterdawn.com/threads/samsung-ue55ju7005-kuvan-ja-äänen-synkronointi.759162/
    Se pitää erikseen kytkeä päälle ja vielä jotenkin konffata toimimaan.
    Pinohiiren käyttiksestä: http://www.pioneer-audiovisual.eu/s...ceiver/VSX-831/VSX-831_advanced_manual_en.pdf
    Töllön asetuksia voipi joutua "ropaamaan" tuon ARCin osalta myös, mulle sinänsä tuntematon töllö.

    T: Vesku
     
  4. pepeafter

    pepeafter Member

    Liittynyt:
    02.10.2007
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos vastauksistanne. Vedin TV:n ja kotiteatterin väliin optisen kaapelin ja nyt se toimii.
    Ihmettelin vain, kun tämän tason TV:hen, ja sen HDMI:n/outputtiin ei saanut kotiteatterin setupissa määritettytä ARC jutttua. Ilmoitti, ettei ole mahdollista. Muuten Optinen kaapeli auttoi.
    ARC HDMI input TV:hen toimii, ja kuvan sekä äänen synkronisointia pääsi hyvin kotiteatterivahvistimessa hyvin säätämään.
    Case is closed
     

Jaa tämä sivu