1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pinkkejä läikkiä näytössä

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi lasersquad 21.09.2014.

  1. lasersquad

    lasersquad Newbie

    Liittynyt:
    24.11.2013
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Minulla on ollut surkeaa tuuria elektronisten laitteiden kanssa ja huono tuuri näyttäisi jatkuvan.
    Näyttöni hajosi kuukausi sitten ja nyt kun se palasi huollosta on sen näyttöön ilmestynyt liitekuvassa näkyviä pinkkejä läikkiä. Voikohan noille tehdä mitään itse ja mistähän moiset olisivat voineet tulla? Olisiko näyttö voinut huollossa kolahtaa johonkin ja paneeli olisi vaurioitunut?

    DSC03910.JPG
     
  2.  
  3. Kojo10

    Kojo10 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Näyttäisi niinkuin joku magneetti olisi käynyt liian lähellä näyttöä.
     
  4. lasersquad

    lasersquad Newbie

    Liittynyt:
    24.11.2013
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Voisikohan tuota vikaa jotenkin itse korjata, vai onko tuommoiset viat miten kohtalokkaita? Jouduin tässä jo tosiaan kertaalleen näyttöä takuuhuollosta kuukauden odottamaan, niin ei oikein toinen kerta heti perään innostaisi... varsinkaan kun tämä ensimmäinen huolto kerta nyt ei ihan putkeen mennyt:(.
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Pelkäänpä, ettei itse voi tehdä muuta kuin reklamoida asiasta takuuhuoltoon ja vaatia virheetöntä näyttöä.
     
  6. wasdasi

    wasdasi Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2010
    Viestejä:
    2,355
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    48
    Takas huoltoon.

    Magneettien ei pitäs vaikuttaa mitään LCD näyttöihin, kuvaputkiin kylläkin. Oon joskus saattanu testata. :rolleyes:
     
  7. rane1958

    rane1958 Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    64
    Pisteet:
    38
    Googlettamalla ehdotettiin ajuri ongelmia, lämpöpisteitä näytön takana tai sitä magneettisuutta...o_O
     

Jaa tämä sivu