1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DTR7005 levytilan tyhjennys

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi MJH 06.09.2007.

  1. MJH

    MJH Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2003
    Viestejä:
    180
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Ostimme kuukausi sitten kyseisen laitteen ja hyvin on toiminut. Olen vain miettinyt erästä asiaa, kun se ei selviä ohjekirjasta. Osaako laite itse poistaa tallennettuja ohjelmia vanhimmasta päästä kun levytila tulee täyteen? Vai ovatko kaikki tallentavat sellaisia, että osaavat?
     
  2.  
  3. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En ole kuullut yhdestäkään laitteesta joka itse poistaisi tallennuksia. Varsinkaan tuo Philips joka muutenkin on ominaisuuksiltaan varsin vaatimaton. Taitavat vaan varoittaa kun tila loppuu ja ellet sitten itse poista mitään niin laite lakkaa tallentamasta. Jos jollain on parempaa tietoa niin antaa kuulua...;)
     
    Viimeksi muokattu: 06.09.2007
  4. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei mikään boxi osaa automaattisesti poistaa vanhempia tallenteita, kyllä se on itse tehtävä manuaalisesti.

    On markkinoilla sellainenkin boxi, joka silloin tällöin automaattisesti tyhjentää koko kovalevyn sisällön ilman käyttäjän lupaa ;)

    Edit: Olinpas hidas tällä kertaa :)
     
    Viimeksi muokattu: 06.09.2007
  5. MJH

    MJH Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2003
    Viestejä:
    180
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Selvä. Kyselin sen takia, koska olen joskus lukenut että jossain laitteessa olisi tuollainen ominaisuus.
     

Jaa tämä sivu