1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelitietokone, 900 e

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi WirduZ 02.10.2007.

  1. WirduZ

    WirduZ Member

    Liittynyt:
    26.03.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli 900 euron budjetilla pitäs etsii mahdollisimman hyvä paketti lähinnä pelaamiseen. Koneen täytyisi pystyä pyörittämään uutuuspelejä hyvännäköisillä grafiikoilla, mutta ei aivan huipputasoa tarvitse olla. Lisäksi olisi hyvä jos ei vuoden päästä tarvitsisi vaihtaa uuteen taas, vaan pelit toimis silloinkin hyvin. Itse en osaa koneita kasailla enkä asioista paljoa tiedä, joten liikkeessä olisi hyvä pystyä tekemään se ja mieluiten suomalaisessa. Mitään vanhoja osia ei ole saatavilla, joten kaikki uusiksi. Kovalevyksi riittää jo 100-150 Gb, niin jää rahaa muihin osiin. Mahtaako budjetti riittää? Ehdotuksia otan mielelläni vastaan.
     
  2.  
  3. schnappi

    schnappi Guest

    eli onko näyttö ja käyttis valmiina vai kaikkiko laitetaan pakettiin?
     
  4. Wirdu

    Wirdu Member

    Liittynyt:
    02.10.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niitä ei tarvitse ottaa huomioon, saan ne muuta kautta ostettua.. Olen selaillut nyt tässä hieman foorumia, enkä oikeen osaa muiden topiccien avulla löytää sopivaa yhdistelmää.. Apua kaivattaisiin :)
     
  5. Juffeo

    Juffeo Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun allekirjoituksen kokoonpano on noin 900€.

    core2duo on oltava
    160-300€ näytönohjain
    2gigaa muistia 677-800mhz. (mulla 677 kun myyjä osas sanoa että toimii 1:1 emon kanssa.
    emolevyyn kannattaa satsata
    P5K on hyviä, mun -C mallis on 2 Nohjain paikkaa.
    Muut osat valintasi mukaan.

    E: Unohdin ehkä tärkeimmän eli koteloon lisätuuletin! maksaa ittensä ulos heti, kun ei tule tarvetta repiä kylkeä auki kotelosta kokeillakseen että lämmöt alenis. Voit olla varma että vuoden päästä ei toimi enää.
     
    Viimeksi muokattu: 04.10.2007

Jaa tämä sivu