1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelin pelaaminen koko nätöllä ei onnistu.

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi moh85 02.07.2014.

  1. moh85

    moh85 Newbie

    Liittynyt:
    26.05.2014
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Terve,

    Eli olen kohdannut seuraavanlaisen ongelman. Olen pelannut Lord of the rings Online -peliä, mutten saa sitä toimimaan enää koko näytöllä. Eli ikkunassa pyörii loistavasti, mutta koko näyttöön siirryttäessä näkyy mustana, vain äänet kuuluvat. Viimeksi kolmisen viikkoa sitten pelatessani ongelmaa ei ollut, eikä tätä ongelmaa ole ennen ilmennyt. Videot yms. muut toimii kyllä koko näytöllä. Tosin pelien pelaamisesta en tiedä, koska juuri muita pelejä en pelaa. Eli alt+enter / pelissä kokoruudun valinta / yms. eivät toimi. Jotenkin tuntuu että ongelma on asetuksissa, mutta en ole kyllä löytänyt, missä. Olen koittanut resoa säätää niin ohjainpaneelissa ja pelissä. Ei ole tehnyt mitään muutosta..

    update: Wolfestein Enemy territory ei toimi myöskään koko näytöllä.. Eli jokin nyt mättää..

    Specsit:
    Kannettava, SAMSUNG 300V4A tms..
    Integroitu näyttis: Intel HD 3000 Graphics
    Nvidia GeForce GT 520 MX
    Käyttis: Win 7 Home Premium 64bittinen.
    Prossu (jos sillä väliä) Intel core i5 2450M CPU; 2,5GHz

    Mitäs nyt pitäs koittaa? Ideoita otetaan vastaan :)
     
    Viimeksi muokattu: 02.07.2014
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. moh85

    moh85 Newbie

    Liittynyt:
    26.05.2014
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Moi..

    Juu, olen koittanut noilla asetuksilla tuloksetta.. Nyt taisi selvitä homma, tosin kiitos Agent_007 kosta tästä se idea sitten lähti. Eli kattelin tuota Intel HD 3000 ohjaimen asetuksia ja siellä oli joku mukautettu tms. tila. Laitoin että rastin pois ja ns. perusasetukset käytössä. Ainakin wolfestein alkoi toimia koko näytöllä. Samoin Lotro! Olen tainnut sotkea silloin noita asetuksia, kun koitin käyttöön ottaa tykin ja kyseisen kannettavan 3D asetuksia todeten ettei ole mahdollista..

    Joten ratkaisu oli aivan silmien edessä!

    Kiitos siis sivuvihjeestä :)

    btw! Siis koska säädin tuota intel HD 3000 asetuksia ja homma toimii nyt, niin on käytössä siis intelin vai Nvidian näyttis pelatessa?
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  6. moh85

    moh85 Newbie

    Liittynyt:
    26.05.2014
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Tack! Juu, kyllä pelit näyttäs käyttävän Nvidiaa. Tai indikaattori kertoi sen.. Suuri kiitos avusta. Ihan mahtavaa!
     

Jaa tämä sivu