1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelin läpäisyn nopeusennätykset

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi arcanix 08.12.2005.

  1. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aiheesta oli puhetta yhdessä eri threadissa aikaisemmin. Joulukuun pelaajasta löysin tämän linkin:

    http://speeddemosarchive.com/gamelist/FullListt.html

    Tuolla monien pelien nopeusennätyksiä videona. Itseäni järkytti suuresti se, että mario 2 & 3 vie enemmän aikaa kuin morrowind :eek: Itse olen morrowindiä pelannut useita satoja tunteja ^_^
     
  2.  
  3. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mariot ovaktin huomattavasti vaikeampia kuin morrowind. Niitä joutuu kauan tahkoamaan ja opettelemaan salareitit jne.
    eihän se morrowindkään mikään ihan helppo peli kai ole mutta kyllä mario-ennätykset ovat ainoita joita ajatellaan.

    Super Mario Bros. for NES (0:05:06)

    itse palsin samaa peliä gameboy-versiona(saattaa erota nes-versiosta) ja pääsin läpi 4 minuutissa kerran. tahkosin peliä koko viikon kun olin mökillä :p aurinko, järvi, gameboy
    täydellistä!
     
  4. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en paljoa Marioita ole lähiaikoina pelannut. Pienempänä olin ihan friikki, kun niin tykkäsin Marioista. Hyviähän nuo vieläkin ovat. (Paitsi uudet...) Mario 3 kyllä pelasin läpi tässä hiljattain PSP:llä. En käyttänyt taika huilua, ja silti läpäisy aika oli aika pieni...
     
    Viimeksi muokattu: 10.12.2005
  5. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eihän uutta varsinaista marioa ole oikeastaan tullutkaan. sunshine on niin kämy että ei sitä marioksi saisi kutsuakaan.
     
  6. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No juu, kyllähän sitä pääsee läpi pelin kuin pelin, jos kovasti yrittää etsiä keinot. Falloutit oli listassa kärjessä, itsekin olen pelannut ne tosi nopeesti läpi, kun ensin etsin tietyn tavan. Morrovindistä tiesin pari keinoa, mutta en kyllä uskonut, että ihan noin nopeeta lävitte päästäis. :D
     
  7. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos noista suorituksista ei olisi viedoita, niin luulisi noita huijatuiksi kestoiksi.

    Öh.. Kastottuani tuon Mario 1en läpipeluu videon.. Tuo, jos mikä tappaa pelaamisen nautinnon. Ja minä, kun ajattelin että serkkuni 12minuuttinen (ja oma 15min) oli nopeaa toimintaa. Mutta luulenpa, että tämä Trevor on pelannut kokonaismääräisestikin aika paljon tuota peliä.

    Joskus luin netistä, että Super Mario Bros. 1en pääsisi läpi tasan 5minuuttiin. (..Tiedä häntä..)

    Ja sitten tuo SMB2, öh 9:42.. Oma ennätykseni on joku 40min.

    Onhan nuo kieltämättä mykistävää luettavaa.
     
  8. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä tuo ennätys paljoa siitä heitä. Voisi siitä jostain kohtaa sekunnin vielä napsia pois, mutta aika läpijuoksua tuo on eikä mihinkään tunnu jäävän kiinni.
     
  9. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Mitä luin netistä niin osassa noista ennätyksistä (mario) on käytetty erilaisia apuvälineitä. Mutta aika nopsaa ne pelaa noita.. ainakin se Morrowindin läpäsy oli vähän erikoinen ;)
     
  10. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Latasin WinAmp tiedoston Marion läpipeluusta 100% (video) mutta WinAmp ei näytä sitä videota? Muilla samaa ongelmaa?
     
  11. Mummy

    Mummy Active member

    Liittynyt:
    26.06.2003
    Viestejä:
    2,856
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Näyttää tuo mario(~5min) olevan ihan perus divx...
     
  12. mawdrgn

    mawdrgn Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vanha aihe... Mutta vastaan silti:

    Mielestäni pelien juttu ei ehkä kuitenkaan ole se nopeusennätys ;)
    Kannatan pelaamista, en suorittamista. Puristi kun olen =)
     
  13. Chi

    Chi Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos kivasta linkistä, arcanix ;).
     
  14. portable

    portable Member

    Liittynyt:
    01.02.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    toi morrowind kieltämättä vähän yllätti :p. itse on tullut pelattua "hieman" yli 7 ja puol minuuttia ja oon aika alussa :D
     
  15. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu morrowindin parissa saa kyllä aikaa kulumaan ^_^ Kymmeniä tunteja menee ennen kuin pääsee yhden killan antamat tehtävät läpi, sitten vaan seuraavaan kiltaan :)
     
  16. joku90

    joku90 Guest

    pääsin call of duty the big red one 1h läpi ja viel vaikeimmalla tasolla
     
  17. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Väki voisi postailla tänne preyn läpäisyennätyksensä. Käsittääkseni siinä ei mene huonollakaan pelaajalla viittä tuntia enemmän.
     
  18. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onhan näitä netissä liikkunut paljon, joista suurinosa todettu feikeiksi. Etenkin se Hl:n läpäsy reilussa tunnissa olis ollu liiankin hyvää ollakseen totta :)
     
  19. jannne

    jannne Regular member

    Liittynyt:
    28.02.2005
    Viestejä:
    650
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hl, Half-life? Tuli tuossa yks yö katottua kun joku vetää sen 45 minuuttiin, oikoo mm. kävelemällä kentän yläpuolella hyväksikäyttämällä jotain bugeja yms... Ei minulla ainakaan ole mitään syytä uskoa että ko. video olisi feikki. Ei ehkä yhteen putkeen pelattu, mutta tuskin millään ksiiteilläkään vedetty.
     
    Viimeksi muokattu: 22.08.2006
  20. stillborn

    stillborn Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  21. MiksuFIN

    MiksuFIN Guest

    New Super Mario Bros. 41min, kuolin muutaman kerran, eikä muutenkaan mitenkään turbojuoksua joka kohdassa. Postailen tänne jos jaksan ruveta tekemään parempaa aikaa...
     

Jaa tämä sivu