1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Pelinäyttö max. 850€

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi gamerstudent 20.01.2016.

  1. gamerstudent

    gamerstudent Regular member

    Liittynyt:
    13.01.2012
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuolla toisessa ketjussa sain jo hyvää vinkkiä pelikoneen parantamiseksi. Nyt olisi tarkoitus hommata vielä 5/5 pelinäyttö. Budjetiksi olen ajatellut sellaista 600-850€. Tietenkin halpa on aina parempi kunhan laadusta ei tarvitse tinkiä. Vaatimuksena (G-sync), IPS ja >26". Olen kahden vaiheilla: 144Hz ja 1440p tai 4K luonnollisesti 60Hz. Mitä huomioita foorumin asiantuntijat toisivat esille näitä kahta näyttötyyppiä vertailtaessa? Itse olen katsellut Acerin predatoria mikä täyttää juuri nuo mainitut speksit. Käsittääkseni G-sync on erittäin hyvä vaikkakin kallis?
    Ja etenkin, jos 4K näyttöä hankkisin, 32" kiehtoisi suuresti. Lieneekö liian suuri semi-casuaaliin FPS-pelailuun?
    Ja nyt yli 7 vuoden PC-pelailun jälkeen onni on osunut kohdalleni ja näyttiksinä tulossa EVGA GTX 980 Ti FTW SC+ 6GB SLI, eli graafista tehoa piisaa!
     
  2.  
  3. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    gamerstudent kiitti tästä.
  4. ProfaneX

    ProfaneX Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2009
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    28
    Jos minulle olisi postissa tulossa 2x 980 Ti ostaisin jonkun 4k näytön vaikka g-syncillä. Omasta mielestäni 144hz on yliarvostetu (vaikka sellaisella juuri tässä tätä ketjua katselen). Kannattaa käydä kaverilla testaamassa jos vaan mahdollista :) ääneni menee 4k ips näytön puolesta jos sellaista budjettiin löytyy
     
    gamerstudent kiitti tästä.
  5. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Oho enpäs huomannutkaan tuota SLI:tä,silloin jo voi harkita 4k näyttöä tosiaan.
     
    gamerstudent kiitti tästä.
  6. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Saisi tosiaankin olla 4k nyt kun näyttistehot kerrankin riittävät, mutta ei taida löytyä tuohon hintaan ainakaan 32-tuumaisena. Eikä muuten todellakaan ole liian iso, turhan pieni pikemminkin. Joku 42 tuuman 4k-telkkari voisi olla hieno, mutta en sitten tiedä miten soveltuvat pelaamiseen.
     
    gamerstudent kiitti tästä.

Jaa tämä sivu