1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelikuulokkeet, Siberia V2?

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi joonahie 14.06.2011.

  1. joonahie

    joonahie Member

    Liittynyt:
    02.04.2011
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä olen tässä vähän aikaa pelaillut 9€ kuulokkeilla ja nyt tukin siihen tulokseen että paremmat kuulokkeet on saatava. Olen huomannut että monen kehuvat SteelSeries Siberia V2 kuulokkeita, joten olen ihtekkin ruvennut niitä katsomaan. Onko siis kannattava ostos? Ja onko tuolla mahdollisuus erottaa suunnan mistä vihollinen tulee, jos ei niin onko tästä mitään apua: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/13948SIBSCBK

    Eli tuolla sais vissiin virtuaalisen 7.1 äänijärjestelmän mutta onko tuosta mitään apua? toimiiko vai onko aivan turha? Onko kellään kokemuksia?

    Eli ostanko siberia V2 vai ostanko Siberia V2 ja tuon Siberia Soundcard:in?

    Niin vai ostanko uuden äänikortin kerralla? Ja tämä minun tietokoneen äänikortti on ihan tommonen perus 7.1, 4 vuotta vanha ja hiukan ehkä säröääntä tuottava.

    Kiitos avusta ja muitakin kuulokkeita samasta hintaluokasta saa ehdottaa! Kuulokkeet tulevat pelaamiseen ja mikki on pakollinen!
     
  2.  
  3. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    On hyvät kuulokkeet ja löytyy itseltäkin, mutta äänikortiksi ottaisin tämän
     
  4. joonahie

    joonahie Member

    Liittynyt:
    02.04.2011
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo ihan hyvä ehdotus, vaikken nuista paljoa tiedäkkään. Mutta sitte mulla on nuo mun 5.1 logitechin kaiuttimet niin voiko ne kytkeä tuohon äänikorttiin, vai mitä mää teen nuille mun kaiuttimille?

    Ja muitakin ehdotuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan, mutta tuon äänikortin pitäs aika halpa olla!
     
  5. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuo Smancin ehdottama äänikortti tukee 5.1 ääntä, siihen vaan :)
    Hyvät kuulokkeet ovat nuo siberiat, itseltä löytyy ja en voi muuta kuin tyytyväinen olla.
     
  6. joonahie

    joonahie Member

    Liittynyt:
    02.04.2011
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mutta tossahan on vain 4 paikkaa, joten nitähän on liian vähän. Sillä kaiuttimet tarvii 3 ja kuulokkeet tarvii 2. Vai olenko väärässä?
     
  7. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No et sää niitä siinä samaan aikaan voi pitää..
     
  8. joonahie

    joonahie Member

    Liittynyt:
    02.04.2011
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Huonompi homma. Kun tällä tietokoneella on useampi käyttäjä niin menee sitte jatkuvaksi johtojen vaihteluksi.

    Tai no ei se välttämättä haittaa, eihän siinä tarvi ku yhtä johtoa vaihdella edestakasin.
    Vai toimiiko se sillee että vaihdan aina ne piuhat ennen pelaamista, vai meneekö liian hankalaksi?
     
    Viimeksi muokattu: 14.06.2011
  9. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    En ihan täysin käsittäny.. mutta omasta mielestäni se ei ole kovin hankalaa vaihtaa piuhaa/piuhoja kun haluaa käyttääkkin kuulokkeita kajareiden sijaan. Sitä en ymmärtäny miten monta käyttäjää siihen liittyy.
     
  10. joonahie

    joonahie Member

    Liittynyt:
    02.04.2011
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo elikkä aika sekavasti selitin, ja muutenki sekoilin. Mutta hankin ainaki nuo kuulokkeet ja sitte tuon äänikortin jos rahaa jää. Mutta semmonen kysymys vielä että kai tuo käy mun tietokoneeseen? Ja mitä tietoja mun pitää laittaa tänne mun koneesta, että te voitte sanoa että passaako se :D?

    Kun en oikein hyvä tietokoneiden kanssa ole niin taidan viedä koneen yhelle tuttavalle niin se vois laittaa sen kiinni.
     
  11. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kerro emolevyn malli niin tiedetään sopiiko se. Emolevyn mallin näet vaikka Speccy -ohjelmalla.
     
  12. joonahie

    joonahie Member

    Liittynyt:
    02.04.2011
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Manufacturer http://www.abit.com.tw/
    Model IP35-E (Intel P35+ICH9/R)
    Version System Version
    Chipset Vendor Intel
    Chipset Model P35/G33/G31
    Chipset Revision A2
    Southbridge Vendor Intel
    Southbridge Model 82801IB (ICH9)
    Southbridge Revision 02

    Tommoset sieltä kopioin. Että passaako?
     
  13. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Passaa ;) Kortti menee PCI-väylään, joita sulla taitaa olla 3.
     
  14. joonahie

    joonahie Member

    Liittynyt:
    02.04.2011
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos paljon avusta. Ostanpa nyt ainakin nuo kuulokkeet ja varmaan tuon äänikortinkin.
     
  15. LaLite

    LaLite Member

    Liittynyt:
    12.03.2011
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En kehdannut uutta ketjua avata, eli on vissiin hyvät kuulokkeet ? Ajattelin palkan tultua ostaa semmoiset, mutta onko tuo äänikortti siihen välttämätön? Siis jos tahdon vain pelailla.
     
  16. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei mitään erillistä äänikorttia tarvitse. Hyvät kuulokkeet ovat, erittäin mukavat päähän ja ääni on parasta tuossa hintaluokassa headseteissä.
     
  17. LaLite

    LaLite Member

    Liittynyt:
    12.03.2011
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyvä homma! Lähteepi sit Jimssistä samontein tilaukseen kun palkka pärähtää tilille! Kiitokset sulle sidrend pikaisesta vastaukseta :)!
     
  18. Juufo

    Juufo Regular member

    Liittynyt:
    18.01.2011
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, erinomaiset ja hienot kuulokkeet, olen todella tyytyväinen mikrofoniin, jota voi väännellä ja käännellä sopivasti ja menee kulokkeen sisään, jos ei tarvi.
     
  19. Sandecker

    Sandecker Member

    Liittynyt:
    03.03.2010
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, asia näyttää kyllä jo olevan selvä, mutta ite voin kans kehua noita sibejä, hyvät vehkeet ovat ja itsellä toimineet loistavasti peleissä yms. Mutta kaveri tilasi samanmoiset tuolta jimssiltä nii sillä oli jatkuvaa ongelmaa äänenvoimakkuuden kanssa, eli vaikka löit windowsin äänet täysille ja sen "rullan" maksimille kuulokkeista, nii silti niistä ei saanut lähteen meteliä. Kävi palauttamassa ne Jimmsillä ja sai uudet tilalle ja samaa vikaa oli niissäkin. Tarinan lopusta ei oo tietoo kyllä, mutta näitähän sattuu varmaan kaikkien headsettien kanssa aina välillä.

    Anyway, kannattaa ostaa :)
     
  20. L_A

    L_A Member

    Liittynyt:
    01.04.2011
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kuuluuko nuilla hyvin musiikki?
     
    Viimeksi muokattu: 07.08.2011
  21. Joopaa

    Joopaa Guest

    kuuluu:D
     

Jaa tämä sivu