1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelikone

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Rosmi 15.11.2015.

  1. Rosmi

    Rosmi Newbie

    Liittynyt:
    15.11.2015
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Budjetti?: Mielellään maksimissaan 1000 e, vähän voi ylittää, osamaksumahdollisuus välttämätön
    Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä
    Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä
    Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Kyllä
    Ylikellotatko prosessoria?: Ei, kun en edes tiedä mitä tarkoittaa :D
    Kotelon koko: En osaa sanoa
    Onko kotelon värillä väliä?: Ei
    Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei
    Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Mielellään mahdollisimman hiljainen, mutta ei suurta merkitystä.
    Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Kyllä, jos tämä tarkoittaa sitä että kone pystyy ottamaan langattomasti yhteyden modeemiini
    Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Ei
    Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: DVD
    Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä
    Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (the sims3)/Netti- ja multimediakäyttö (kirjoittamista, kuvien muokkailua, netissä pyörimistä)
    Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei
    Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei
    Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Tarkoitus olisi saada kone jossa the sims 3 pelaa erittäin hyvin. Pelin vähimmäisvaatimukset eivät todellakaan riitä mihinkään. Grafiikat, sujuvuus ja tila on tärkeitä. Olen niin kyllästynyt pelaamaan hidasta, jumittavaa ja lagivaa simssiä, että uusi kone tulisi nyt todella tarpeeseen. Tilaa täytyy olla paljon, koska pelin+lisäosien lisäksi lataan netistä lisäjuttuja peliin ja ne vievät paljon tilaa (tällä hetkellä koko the sims3 kansio 44,1 gt, mutta olen pidättäytynyt lataamasta niin paljon kuin haluaisin, koska kone ei sulata). Asennan koneeseen myös the sims4, joka vie oman tilansa. Ja jos tilaa jää, niin the sims2 olisi myös kiva saada mukaan :) . Myös muita pelejä saattaa tulla jos innostun.

    Kysymys: Mitä mieltä olette tästä sivustosta ja sen koneista? http://omakone.mycashflow.fi/
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    upload_2015-11-15_23-55-12.
    upload_2015-11-15_23-55-31.

    Windows: http://www.huuto.net/kohteet/aito-windows-7-pro-lisenssimicrosoft-ja-64-bitasennuslevy/382141048. Joutuu asentamaan itse mutta se on pelkkää nextin naputtelua. Sims2 ei varmaankaan toimi kympissä, enkä kyllä menisi vannomaan kolmosenkaan toimivuutta. Ainakaan jos eivät ole steamista.

    Kannattaa unohtaa tuo linkkaamasi sivusto. Sieltä saat vain huonoja neuvoja.

    Edit: Windowsin voit ottaa myös vanhasta koneesta. Jotenkin ymmärsin että olet pikkuisen tympiintynyt siihen masiinaan.
     
    Viimeksi muokattu: 16.11.2015
    BPVest kiitti tästä.
  4. Rosmi

    Rosmi Newbie

    Liittynyt:
    15.11.2015
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kiitos :)

    The Sims 3 ja 4 kuulemma toimivat molemmat Windows kympissä, kakkonenkin joillakin. Mutta kakkosella ei ole niin väliä, olen valmis siitä jo luopumaan.

    Windowsia ei voi tästä koneesta ottaa, koska tässä on Vista. On vanha Acer kyseessä, pitää kamalaa meteliä, on hidas ihan kaikessa ja oikkuilee minkä ehtii. Esim. viimeaikoina ainoa keino sulkea kone on ollut virtanappi. Eli todellakin olen kyllästynyt :D (vähän kyllä helpotti kun poistin The Sims 2 tilaa viemästä)
     

Jaa tämä sivu