1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelikannettava alle 900€

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Polyg0n 09.07.2017.

  1. Polyg0n

    Polyg0n Newbie

    Liittynyt:
    09.07.2017
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mikä on budjettisi?
    Max 900. Tästä ylärajasta ei voida joustaa. Mielellään lähempänä 800.

    Näytön koko ja laatu
    15.6"

    Mikä on kannettavan pääasiallinen käyttötarkoitus ja mihin muuhun sen tulee soveltua?
    Pääasiallinen käyttö pelaaminen. Käytetään myös koulutöihin ja muuhun peruskäyttöön.

    Aiotko pelata kannettavallasi?
    Kyllä. Pelaan muun muassa Borderlands: The Pre-Sequelia ja Pillars of eternityä. Haluasin, että uudella koneella pystyisi pelaamaan ensi vuonna julkaistavaa Pillars of Eternity 2:sta.

    ”Kannettava vai raahattava”?
    Kannettava.

    Millainen akkukesto tarvitaan?
    Akkukesto ei ole merkittävä tekijä.

    Millainen ja minkä kokoinen kiintolevy?
    Tarvitaan vähintään 750 gb tilaa, josta vähintää 250 täytyy olla ssdltä. Voi siis olla valmiiksi ssd + kovalevy yhdistelmä tai voin itse asentaa toisen kovalevyn koneeseen jos siinä on toinen vapaa paikka sellaiselle. Jos tarvitsee ostaa erikseen kovalevy niin senkin pitää mahtua budjettiin.

    Tarvitsetko sisäisen optisen aseman?
    Optinen asema on toivottava, mutta ei pakollinen.

    Onko sinulla suosikkimerkkejä tai merkkejä, joita haluat välttää?
    Merkeillä ei väliä, mutta en pidä pelikannettavan näköisistä koneista.
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Polyg0n ja 1pertti kiittävät tästä.
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Hyvä löydös sikäli, että olin jo varautunut illalla kirjoittamaan, ettei noita ehtoja täyttävää läppäriä löydy tuohon hintaan. Se täytyy vielä todeta, että noista läppäreissä, joissa on tyhjä paikka toiselle kiintolevylle, puuttuu yleensä levyn asentamiseen tarvittava pikku tilpehööri, ja sen etsimiseksi joutuu näkemään hieman vaivaa. Tietysti se vaatii jonkin kympin rahaakin.
    https://h30434.www3.hp.com/t5/Noteb...-drive-to-HP-Pavilion-15-bc006no/td-p/6212028
     
    Polyg0n kiitti tästä.
  5. Polyg0n

    Polyg0n Newbie

    Liittynyt:
    09.07.2017
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kiitoksia paljon avusta. Vaikuttaa ehdottomasti parhaalta vaihtoehdolta mihin olen törmännyt. Luultavasti päädyn ostamaan tuon. Tiesin kyllä pyytäväni paljon, mutta ainahan kannattaa yrittää :D
     
  6. Polyg0n

    Polyg0n Newbie

    Liittynyt:
    09.07.2017
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Jos joku on etsimässä samankaltaista konetta niin kerron tähän vielä, että lopulta ostin Powerin alennuksesta HP Pavilion 15-bc203no. Kone on heiltä jo nettivarastosta loppu, mutta jos on onnekas ja asuu lähellä myymälöitä, niin voi vielä saada sellaisen. Alennus luultavasti voimassa enää pari päivää. Hintaa on vain 777€, mikä on halvin läppäri GTX 1050 näytönohjaimella, josta minä tiedän. Mahdollisesti isona miinuksena siinä ei ole SSD:tä, mutta jos on valmis säätämään ja lisäämään sellaisen itse jälkeenpäin niin mielestäni hintansa väärti.

    https://www.power.fi/tietotekniikka...avilion-15-bc203no-156/p-523186/?q=hp pavilio
     

Jaa tämä sivu