1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pc pelejä hakusessa

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tomppa26 04.07.2016.

  1. Tomppa26

    Tomppa26 Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2014
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    -Haen autopeliä joka jaksaisi innostaa pitempäänkin. Aikoinaan pelasin paljonkin Richard Burns Rallya ja löytyy se nykyäänkin hyllystä käännettynä Windowsin uusimmille versioille.
    Nyt olen pelaillut uusinta Dirt Rallya ja se on ihan ok ajanviete.
    Kokeilin myös Project cars peliä ja en oikein innostunut kuitenkaan. konsoleilla olen kokeillut dirt 3 ja se oli mahtavaa ainakin netissä.
    Aikoinaan pelasin paljon Flatout 2 ja NDS underground 2. Most wanted oli taas jotenkin niin ruma ja ei kai innostanut enää yhden samanlaisen jälkeen. Joskus vähän aikaa jaksoi jotain truck simulatoria, mutta kun ei siitä saa rahaa. Onhan se ihan työtä jaksaa olla koneella pelaamassa moista moskaa.
    -Haen myös vapaa maailma peliä, jossa kehitetään hahmoa, rakennetaan jotain, suojellaan kylää tms.
    Kokeilin Guild Warsia, mutta en tykkää kaiken maailman väriaseista ja japani teema ei iske. Skyrim ei myöskään ollut mieleeni, tosin läpi pelattu, fallout 2, 4 ja tactics, borderlands 2, myöskin kaikki gta ja farcry sarjan pelit läpi pelattu. Joskus jonnena runescape oli kova juttu, mutta se magic homma ei taas sitten siinäkään innostanut yhtään.
    -Sitten vielä sotapeleistä. Missäs pelissä olis kivoimman näköset mestat ja graffat. Kaikilla kavereillahan tälläset pelit pyörii netissä, mutta itse pelailisin myöskin single moden läpi. Battlefield 4 on nyt koneella, mutta edelleen bf 1942 on parempi lisäosineen. Oliskos bf 1942 jotakin päivitystä grafiikoihin tai jotain?
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
    Nfs shift 2 on hieno. Myöskin kesäalesta ostettu sebastien loeb rally evo vaikuttaa lupaavalta, mulla vaan jostain syystä tökkii rallicrossi pahasti (1240v2+970). Kevyemmistä kaahailuista nfs hot pursuit.
     
  4. Tomppa26

    Tomppa26 Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2014
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Hot pursuit muuten joskus pelattu läpi ja en oikein tiedä mistä ihmiset intoili, samanlaista kaahailua ku nfs underground 2. Toi loeb rally vois olla ihan kiva kokeilla. Nyt on taas parin live rallin takia ralli pelit mielessä :D Yks tietenki et ostais oman kilpurin :D
     

Jaa tämä sivu