1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras nettiselain?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi aaANDY 23.11.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. kuassa

    kuassa Guest

    Kyllä Firefox on minustakin paras, mutta IE edelleen on ylivoimaisesti yleisin selain.

    Sen huomaa jos on tekemisissä sivuston kanssa jossa kävijoitä noin 100 000 kuukaudessa.
     
  2.  
  3. jali89

    jali89 Member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    IE on ihan suolesta..
    Opeara taas paras tähän mennessä jota olen kokeillut.
     
  4. flabs

    flabs Member

    Liittynyt:
    25.02.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    firefox råkkaa... en palais mistää hinnasta takas explorerii se on ihan p*ska!
     
  5. teppoI

    teppoI Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    4,166
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Entäs mitä mieltä olette avant browserista? itse käytän FireFoxia... ja pidän siitä todella paljon..
     
  6. Firefox07

    Firefox07 Member

    Liittynyt:
    01.03.2005
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Firefox 1.5RC2 käytössä ja hyvin pelittää....
     
  7. hannuhil

    hannuhil Regular member

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    217
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä se taitaa olla firefox...
     
    Viimeksi muokattu: 25.11.2005
  8. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Jos ei firefoxin ulkoasusta tykkää, työkalut, teenat ja hae lisää teemoja.
     
  9. jersi

    jersi Regular member

    Liittynyt:
    21.01.2005
    Viestejä:
    198
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    täytyypä sanoo,että IE tulee käytettyä ja kun on windowsin ja palomuurisoftan päivitykset ajantasalla ni suurempia ongelmia ei ole ollut.
     
  10. kaiasp

    kaiasp Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    616
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse silloin poikasena vannoin ie nimeen...Nyt,voiko olla p....... ja idioottimaisempaa selainta?No,oli vähän aikaa kokeena...Perhana,roskaa tuli koneelle vaikka mitä teki...
    Nyt en alkais enää vaihtaan...Älkää jumal.... ottako ie:tä...Prk..(Olinkohan selvä kun kirjoitin?)
     
  11. perhana

    perhana Regular member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    933
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Perhana vieköön joo... ne on noi kaikki operat ja firefoxit silleen hirveen hyviä kun ne toimii niin hyvin siellä ja täällä surffatessa, ainoastaan sitten jos täytyy taas siellä muualla tai sitten taas sillä sivulla käydä niin täytyy käyttää ie:tä kun sinne ei pääse firefoxilla tai operalla...

    Mä nyt kuitenkin jälleen olen näitä jokapaikan toimivuutta arvostavia jääriä ja käytän kaikkeen IE:tä niin ei tarvi vaihdella selaimesta toimeen, kun se on silleen jännästi niin huono tää kauhean surkea IE että tällä vaan jotenkin ihmeellisesti aukee IHAN KAIKKI sivut :-D

    Ja miksikään atk tukihenkilöksi en halua... tukihenkilöitä tarvii lähinnä nämä firefoxin tai operan käyttäjät ;-D

    Kyllä on jotenkin niinkun huvitavaa tää alituinen mikkisoftan parjaaminen, ihan niinku bill gates oli pissanu jonkun aamupuuroon...
    Vai johtuisko siitä että sillä vaan on niin paljon paremmat lelut hiekkalaatikollaan että naapurin kersat on kateellisia... :-D
     
  12. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oftopic:
    Paras.
    Näyttelijä.
    Biisi.
    P2P.
    Näyttis.
    Paras. Paras. ynm.
    Eiköhän se ole paras mitä parhaiten osaa käyttää, "kuulostaa, näyttää", eikä se jota muut väittävät parhaaksi.
    Vai mitä Työmiehen lauantai (Antti Hammarberg).

    Ja, jos Ie on tietoturva riski, eiköhän se korjaannu Markus Janssonin ohjeilla.
     
    Viimeksi muokattu: 07.01.2006
  13. kuassa

    kuassa Guest

    Miten olisi paras paras kysely?

    Muistikuvani mukaan joku jossain vaiheessa kysyi parasta Scifi elokuvaa,äänestän sitä parhaaksi kyselyksi.:)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.11.2005
  14. .W.

    .W. Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    838
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihmetyttää, kun muutama IE puolustuspuhe sivustojen yhteensopivuuden puolesta on tullut. Onko vielä jotain sivustoja jotka ei aukea standardi selaimilla, kuten firefox ja opera?

    Tällä Konquerorilla joka on itellä aktiivi käytössä ei ole tullu kuin yksi sivu vastaan joka ei kunnolla toimi, ja sekin on kaverin oma sivu. Ja sentään jonkun verran nettiä käytän päivässä..
     
  15. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oli _PAKKO_ korjaa tuo topikki, alko ottamaan silmään kun foorumilla pyöri o_O

    Opera täälä hurraa, nyt ja aina \o/
     
  16. iero

    iero Member

    Liittynyt:
    27.05.2005
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Firefox on käytössä ollut jo pitkään. Joku väitti kettua hitaaksi, no jos alkaa hidastelemaan niin eikun viritystä peliin. Pienellä viilauksella saa nopeutettua kummasti. Ketun osoitekenttään vaan about:config ja entteriä ja viilaamaan. Huom. jos et tiedä mitä teet niin jätä suosiolla tekemättä. Operaa testattu myös hyvällä tuloksella.
     
  17. Anga

    Anga Member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja yhteensopivuus ongelmat on niitten yksittäisten sivustojen ongelma, ei selaimen. Miksi ihmeessä se 1% ylläpitäjistä ei ole saanut tehtyä kunnollista koodia, jos 99% on siinä onnistunut?

    Edit: Ainakin yksi elokuvien trailereita näyttävä sivu ei suostunut toimimaan firefoxilla. Taitaa olla ainut pitkään aikaan.
     
    Viimeksi muokattu: 26.11.2005
  18. kumiorava

    kumiorava Regular member

    Liittynyt:
    26.03.2005
    Viestejä:
    310
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vois melkein sanoo että mulla on melkein rakkaussuhde firefoxiin. Tästä saa niin helppokäyttösen ja monipuolisenm, käytännöllisen ja vielä hauskan parin extensionin asennuksella. Tietty mulla nyt näitä plugineja tässä sen verran että jos joku ekaa kertaa tulee mun koneelle, saattaa tulla mieleen että pirun hanakala tämä on, mutta ite tykkään tosi paljon. IE:stä luovuttu jo ajat sitten.

    Operaakii vois kyllä kokeilla. moni on kehunu hyväks.
     
  19. bscd

    bscd Active member

    Liittynyt:
    02.03.2003
    Viestejä:
    1,947
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen [​IMG]-kannalla:
    -nykyään ilmainen tämäkin
    -ei vaadi lisäosien asentelua, kuten ff vaatii heti alkuun vähintään mousegestures ja tabbrowser preferences että homma toimii niinkuin on tottunut
    -monipuolisuus (IRC, RSS, M2-sähköposti, uutisryhmät)
    -harvinaisempi kuin ie tai ff => vähemmän kiinnostusta matotehtailijoiden suunnalta
    -pari sekuntia nopeampi käynnistymään kuin ff (ainakin omilla koneillani)
     
  20. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oma suosikkini on myös oppera, joskus tulee myös käyteltyä firefoxia ja links:iä... :)
     
  21. koju

    koju Guest

    on niitä varmaan joitakin, jotka ei standardeista välitä ja tuottavat mitä sattuu. jos sivu ei esmes Firefoxilla pelitä niin vika löytyy muualta kuin selaimesta. standardiin koodiin nojaamattomat isojen palvelujen tuottajat pitäis hukuttaa palautteeseen. opetustapa se on sekin.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu