1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

panda cloud antivirus free

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi antti60 13.10.2014.

  1. antti60

    antti60 Member

    Liittynyt:
    30.08.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onnistuin puhdistamaan kyseisen ohjelman pois koneeltani . nyt kun yritän asentaa uutta , niin tulee ilmoitus että konella on jo "panda" . olen vähäisillä taidoillani poistanut/yrittänyt vanhan pandan . nyt saan ilm. prosessin aikana tapahtui virhe eikä se päättynyt onnellisesti ja latausnappulan joka ohjaa cnetin sivulle lataamaan uutta , mutta sille käy samoin . olen ladannut pandan ja muuttamalta muulta sivulta , myös täältä , vaan ei onnistu . onkohan koneelle vielä pala pandaa ? itse en löydä joten apu kelpaisi . p.s. englanti sujuu ylen huonosti . T.antti
     
  2.  
  3. Nanna_86

    Nanna_86 Active member

    Liittynyt:
    03.09.2014
    Viestejä:
    561
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    53
    Anteeksi
    Tämä tulee vähän myöhässä,
    Jos vielä tarvitset. Tässä ohjeet poistoon:

    Yleensä poistamisen pitäisi tapahtua " Lisää poista sovelluksen kautta, mutta joskus tapahtuu virheitä poiston yhteydessä. Siksi useat yhtöt ovat kehittäneet omat turva poistotyökalut näiden ongelmien varalle.

    Pandan sivuilta löysin poistotyökalun, joka poistaa sovelluksen rippeet ja rekisteritiedot.

    1. Lataa ja tallenna UNINSTALLER.EXE tiedosto työpöydällesi.
    2. Tupla klikkaa Uninstaller.exe tiedosto auki.
    3. Paina " Yes/kyllä " kun sinulta kysytään haluatko suorittaa tämän poistotyökalun.
    4. Ohjelman pitäisi automaattisesti käynnistää tietokoneesi uudestaan, jos näin ei ole. Tee se manuaalisesti.
    Valmista tuli.
     
  4. Viljam

    Viljam Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2005
    Viestejä:
    363
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Varsin helppo poistettava jos vaan on asentanut sen oikein tai siinä ei ole tullut virheitä. On tullut meinaan poisteltua kymmeniä kertoja.
     

Jaa tämä sivu