1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pääsy android-appseihin

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Satamies 25.08.2011.

  1. Satamies

    Satamies Member

    Liittynyt:
    06.07.2011
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi, pahoittelen jo tässä vaiheessa mahdollisesti erittäin tyhmää kysymystäni! Ostin Meksikosta käytetyn (tosin vain viikon verran) Samsung Galaxy Ace -puhelimen, luonnollisesti ilman mitään sopimusta. En ole ennen käyttänyt älypuhelimia, ja haluaisin ladata etenkin offline-sanakirjan ja offline-maps -sovelluksen, ja tietysti kaikkia muita sovelluksia siinä ohessa. Mutta en pysty lataamaan mitään appsejä, vaikka puhelimellani mielestäni "liitin/rekisteröin" kyseisen puhelimen gmail-sähköpostiini. Kuinka ihmeessä saan ladattua mitään applicationeita, vai onko se mahdotonta, jos puhelintani ei ole jotenkin rekisteröity johonkin accountiin? Luin jotakin ns. roottauksesta, pitääkö minun nyt siis asentaa z4root -ohjelma ja sitä kautta tehdä jotain puhelimelleni jotta pääsen käsiksi applicationeihin?
     
  2.  
  3. jaripepe

    jaripepe Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2006
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On muutama puhelin- ja tablettimalli, millä ei siihen aitoon oikeaan Google Android Marketiin pääse lainkaan. Esim. itselläni on Creative ZiiO 7, ja jo ostaessani tätä halpatablettia tiesin, ettei sillä Markettiin pääse.

    On kuitenkin myös vaihtoehtomarketteja, jotka eivät tosin ole niin laajoja, mutta kuitenkin tuhansia sovelluksia sisältäviä. Tässä yksi niistä:

    http://www.androidpit.com/

    Toinen kelpo latauspaikka on tämä:

    http://m.slideme.org/

    Näihin paikkoihin ei ole kravattipakkoa eikä muutakaan pakkoa.

    Sitten on se kolmas tapa ladata Android-sovelluksia. Jos kaverillasi sattuu olemaan sellainen Android-laite, millä Markettiin pääsee, hän voi auttaa sinua. Ensin ladataan sillä Market-kelpoisella laitteella sovellus Marketista, sitten siitä otetaan varmuuskopio esim. Astro File Manager -ohjelmalla (löytyy Marketista) ja lähetetään vaikkapa sähköpostilla sinun laitteeseesi. Kun se saapuu, klikkaat sitä, niin se asentuu. Näin useimmat sovellukset saa asennettua, ei tosin ihan kaikkea. Itse olen omalla ZTE Bladella lähettänyt omaan Creative ZiiO:eek:n useita sovelluksia, jotka olen onnistuneesti asentanut.

    Joten pyydäpä joltain kaverilta apua, se onnistuu varmaan helposti.
     
  4. Satamies

    Satamies Member

    Liittynyt:
    06.07.2011
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suuret kiitokset!
     

Jaa tämä sivu