1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Opera selain ja kirjaimerkit

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi PETE11 10.07.2014.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    773
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka..

    Itselläni on opera selaimessa pieni ongelma. Varsinkin kirjaimerkit tuottavat ongelmaa. Olen lisännyt laajennuksista olevan "Bookmarks Manager" :
    https://addons.opera.com/en/search/?query=Bookmarks+Manager

    Se on itselleni ainakin parhaalta tuntunut. Sillä voi tuoda kirjainmerkit omista tiedoista ja myös tallentaa sinne kirjainmerkit. Se on myös helppo ja vaivaton käyttää.. Mutta mutta. Siinä on sellainen ongelma jos haluan jonkin sivuston lisätä kirjainmerkkeihin. Se ei onnistu tai en ainakaan minä ole löytänyt tätä ominaisuutta. Olen kokeilut kaikki sovellutukset tuolla sivulla, en vain ole löytänyt tähän ratkaisua. Onneksi operassa on "Jemma" ja "Pikavalinta". Olen lisännyt sivuja näihin paikkoihin, koska en saa niitä lisättyä haluamaani kirjainmerkkeihin.

    Onko kellään antaa ohjeita
     
  2.  
  3. kaapelimies

    kaapelimies Member

    Liittynyt:
    11.05.2013
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mozilla Firefoxissa voi myös tuoda ja viedä kirjanmerkit html tiedostoon tai ottaa niistä :) Kirjanmerkit - näytä kaikki kirjanmerkit - tuo ja vie varmuuskopioi ja sieltä valitset haluatko viedä kirjanmerkit html tiedostoon vai tuoda jostain niitä
     
  4. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93

Jaa tämä sivu