1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Onko hyvät osat

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi alarikss 30.11.2016.

  1. alarikss

    alarikss Newbie

    Liittynyt:
    30.11.2016
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Intel i5-6500
    Msi H110M Gaming
    Kingston HyperX Fury Black 8GB DDR4-2133
    ASUS Radeon R9 280X
    60GB Corsair Force Series LS
    1000GB WD Blue
    EVGA 650GQ Supernova 80+ Gold
    Corsair Carbide SPEC-01

    Oon ostamassa mun ekaa konetta ja suunnitelmana oli että kone pyörittäis uusia pelejä 1080p medium-high asetuksilla.
     
  2.  
  3. Jaskajaksaa

    Jaskajaksaa Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2016
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    49
    Pisteet:
    28
    Oletko ostamassa käytettynä, kun mukana on R9 280x? Kyllähän tuo suhteellisen tasapainoinen on ja juuri 1080p sopiva.

    Jos olet ostamassa tätä pakettia käytettynä, niin kertoisitko minkälaisella hinnalla. :)
     
    alarikss kiitti tästä.
  4. alarikss

    alarikss Newbie

    Liittynyt:
    30.11.2016
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Näytönohjain on ainoa komponetti jonka ostin käytettynä, maksoi 100€. Muita osia en ole vielä ostanut, mutta ne maksaisi yhteensä noin 600€
     
  5. Jaskajaksaa

    Jaskajaksaa Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2016
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    49
    Pisteet:
    28
    Okei. Muutama huomautus:

    -H110M Gaming voi olla hieman kallis, riippuen kaupasta.
    -SSD voisi olla tuplasti isompi.
    -Aftermarket prosessorijäähdytin olisi hyvä sisällyttää pakettiin.
    -Budjettiin nähden virtalähde voi olla turhan kallis. Säästön/johonkin muuhun komponenttiin panostuksen paikka olisi tässä.

    Muuten vaikuttaisi hyvältä paketilta.
    Mistä olisit tilaamassa? Olisiko Saksasta tilaus mahdollista?
     
    alarikss kiitti tästä.
  6. alarikss

    alarikss Newbie

    Liittynyt:
    30.11.2016
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Suunnitelma oli tilata mindfactory.de sivulta, halvempiakin sivustoja voi suositella. H110M Gaming maksaa 70€ siellä, mutta jos tulee mieleen joku hyvä emo halvemmalla niin kerro ihmeessä. Mä oon vähän tiukalla tässä nii aattelin että 60Gt on tarpeeksi käyttikselle.
     
  7. Jaskajaksaa

    Jaskajaksaa Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2016
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    49
    Pisteet:
    28
    Kyllä se Mindfactory.de on sieltä halvimmasta päästä mitä Suomeen saa hoidettua.

    Tälläisellä lähtisin liikenteeseen:
    [​IMG]

    Mikäli tuo Corsair kotelo ei ole pakollinen ja olisit valmis panostamaan tehoon kotelon tyylikkyyden yli, (mikä tulee olemaan pitkässä juoksussa parempi, ei hyvännäköinen kotelo niitä pelejä pyöritä ;)) niin voisit miettiä ottavasi uuden näytönohjaimen samalla tilauksella.
    http://www.mindfactory.de/product_i...Aktiv-PCIe-3-0-x16--Lite-Retail-_1114532.html

    Mikäli menee yli budjetin, niin Gtx 970 saa käytettynä takuullisena siihen 150-170€ luokkaan. On sitten taas huomattavasti tehokkaampi kuin R9 280x ja 1GB enemmän muistia.

    Koteloksi perushyvä Bitfenix
    https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...sk-rp/bitfenix-nova-atx-miditornikotelo-musta
     
    Viimeksi muokattu: 30.11.2016
    alarikss kiitti tästä.
  8. alarikss

    alarikss Newbie

    Liittynyt:
    30.11.2016
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Tuossa PRO-VD emossa on on vain yksi tuuletin liitin ja koteloon pitäs saaha vähintään kaksi. Pitää varmaan hankkia joku splitteri mutta muuten kiitos ku autoit mua kyllä se bitfenix kotelo menee. :) Uuden näytönohjaimen hankin myöhemmin mutta ostan nuo osat jotka laitoit mulle kiitos
     

Jaa tämä sivu