1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma, sony handycam

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi miimoi 28.08.2015.

  1. miimoi

    miimoi Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2008
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Mulla olis tossa kasa vanhoja mini DV kasetteja ja niitä pitäs siirrellä koneelle. Mutta ongelma on se, että vanha kamera (2klp samanlaisia) vaatis puhdistuskasettia. Ei kuva näy juuri ollenkaan ja valittelee, että pitäs puhdistaa. Kaikki internetin isot ja pikku firmat sekä kivijalkakaupat oon kiertäny ja vastaus on aina sama "ei ole ollu vuosiin myynnissä"
    Mistä löytäsin puhdistuskasetin vai voiko tota jotenkin käsipelissä itse puhdistella? APUVA!
     
  2.  
  3. jms1

    jms1 Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    189
    Kiitokset:
    13
    Pisteet:
    28
  4. miimoi

    miimoi Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2008
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Enpä oo ite koskaan noista tilannu. Mites noissa pitäs maksaa. Pitääkö sinne antaa luottokortin tiedoista lähtien? Suomalaisista liikkeistä siis oon ite ettiny.
     
  5. jms1

    jms1 Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    189
    Kiitokset:
    13
    Pisteet:
    28
    Joo luottokortillahan noihin yleensä maksellaan.

    Amazon taitaa olla maailman suurin tai ainakin suurimpia verkkokauppoja joten mielestäni sinne voi luottokortin numeron antaa turvallisesti.

    Ebay käyttää maksamiseen yksinomaam Paypalia joka on maailman suurin maksun välitys yhtiö.
    www.paypal.com
    Itse olen tilannut runsaasti kummastakin edellä mainitusta paikasta ilman mitään ongelmia.
     

Jaa tämä sivu