1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Revit Serverin kanssa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Computer Hillbilly 15.04.2015.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Computer Hillbilly

    Computer Hillbilly Newbie

    Liittynyt:
    15.04.2015
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Hei,

    käytössäni on Revit Architectur 2013 opiskelijaversio. Olen opetellut ohjelman käyttöä itsenäisesti omassa kotona ja voinut aiemmin ongelmitta käyttää komentoa "Render in Cloud". Nyt kun yritän renderöidä, saan vastauksen "No connection to Server". Olen yrittänyt etsiä netistä ongelmaan ratkaisua, mutta turhaan. Kaikki keskustelufoorumit on englanniksi, joten löytämäni ohjeet ja neuvot eivät kertakaikkiaan avaudu mulle.

    Pystyn kirjautumaan Autodesk 360:een, mutta itse Revitistä en pysty kirjautumaan ulos.
    Olen kokeillut "Render in Cloud" -komentoa ilman Palomuuria saamatta sitenkään yhteyttä.
    Olen vaihtanut nettiselaimen toiseen.
    Olen asettanut uudelleen tietokoneen päiväyksen ja ajan.
    Latasin netistä jopa PE Explorerin, koska sitä jossain ehdotettiin, jotta sain avatuksi RevitServerTool login, mutta eipä siitä minulle hyötyä ollut, kun en ymmärrä siitä yhtään mitään. Laitan sen liitteeksi, jos joku toinen ymmärtäisi.

    Autathan, jos osaat.
     

    Liitetyt tiedostot:

  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu