1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

OneDrive Tallennustila

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi rick79 25.06.2016.

  1. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Mikkisofta laittaa kovan kovaa vastaan ja vie tallennustilan multa pois. Jostain pitäs tarkistaa että mitä se omalla kohdalla tarkottaa koska mullon 30gigaa tallennustilaa tällä hetkellä, en oo siitä maksanu vaan se on tullu jonkun linkkitarjouksen kautta aikoinaan. Samat "uhkausviestit" on tullu ainaki yhelle kaverille jolla on maksullinen tallennustila käytössä Office 365:n kautta.

    Katselin tuota hinnastoa ja siellä oli 50gigaa 2€/kk eli 24€/vuosi. Toi nyt ei oo mikään korkea hinta ja olen sen valmis maksamaan, jotenki vaan jäi takaraivoon että olikohan siellä jotain pienellä präntättyä joka nostaa tuota tilauksen hintaa vai onko se tosiaan tuo 24€/vuosi ja thats it.

    Jos joku on ostanu tallennustilaa tai tietää enemmän tästä elokuussa tulevasta muutoksesta niin saapi valaista tilannetta.
     
  2.  
  3. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,727
    Kiitokset:
    1,227
    Pisteet:
    223
    Olikos tässä kyse tästä?
    http://keskustelu.afterdawn.com/threads/onedrive-ja-ilmainen-tallennustila.760427/

    Mulla tuli joku sähköposti muistutuskin tuosta kevääällä jossa luki että 30 gigaa säilyy, kun olin ton tehnyt.
    Oon sen viestin kyllä mennyt jo poistaan niin en voi sanoa mitä siinä luki.

    Vai onko ne ihan koko tilan poistamassa?
    Nyt ei kyll'ä oikein pysty miettiin tarkemmin köh oh. :cool: hauskaa juhannusta.
     
  4. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    tais olla tuosta kyse.

    pitää mailia laittaa maanantaina ms:lle. Saa ainaki varman vastauksen. Ehkä :D

    Jusseja vaan. Mä juhlin To ja Pe ku iski kesälenssu. Ja maanantaina töihin
     

Jaa tämä sivu