1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

olis tällänen aika harvinainen ongelma koneessa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi zwami 29.10.2009.

  1. zwami

    zwami Member

    Liittynyt:
    29.10.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no juu tässä on ollut tämä sama ongelma aika pitkään ja nyt ajattelin jotenki sumplii sen jonkun avulla jos joku nyt osais auttaa, kokeilin alun perin jotain ameerikkalaisii apuja mut ei neny mitää osaa, mulla on Vista OS ja koneista en oikee mitää tiiä kun en ole opiskellut näitä asioita (perus jutut tiiän)

    itse asiaan, ostin aika kauan sitten uuden näyttiksen ja jonku näkösen prosessorin, ja ku ei forkkaus levyy ollu ni tyhmänä ihmisenä menin ja laitoin toisen vistan tähän koneelle ja sitte tapahtu sellanen juttu että mun C: ja D: asemat vaihto paikkaa ja ny mul on 2.5Gt mun C:llä ja kone on hidas ku... mitää en osaa tehdä ja vastailen heti miten voi ny jos se auttaa mitenkää /happy-face

    ps. kait tää tuli oikeesee paikkaa ku mitää muuta loogisempaa paikkaa en löytänyt
     
  2.  
  3. apumies

    apumies Regular member

    Liittynyt:
    18.06.2006
    Viestejä:
    471
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaan saisit parhaiten toimivan koneen kun poistaisit vanhat osiot ja asentaisit käyttiksen kokonaan uusiksi ...
     

Jaa tämä sivu