1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ohjelmien päivitysongelma

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MJH 12.11.2011.

  1. MJH

    MJH Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2003
    Viestejä:
    180
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Parisen viikkoa sitten ZTE Bladeen ilmaantui ongelma Marketin ohjelmien päivitykseen. SD-kortilla olevien ohjelmien päivittäminen ei onnistu. Päivittäminen onnistuu, kun ohjelman siirtää ensin puhelimen muistiin. Missähän voisi olla vika?

    Puhelin antaa seuraavan vikailmoituksen: "Asennus USB-tallennustilaan tai SD-kortille epäonnistui". Puhelimessa on Android 2.2. Olen ottanut puhelimen asetuksista muistikortin pois käytöstä ja laittanut takaisin.
     
  2.  
  3. jackbox2

    jackbox2 Member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin saman ongelman muutama viikko sitten. Minulla on käytössä ZTE Light (android 2.2). Siirtämällä päivitettävän takaisin puhelimeen sd-kortilta, päivitys onnistuu. Ehdin jo kuitenkin yhden ohjelman poistaa kokonaan koneelta ja nyt se ei millään asennu takaisin edes uutena asennuksena. Olisiko kenelläkään ratkaisua tähän asennusongelmaan?


     
  4. kbc_

    kbc_ Regular member

    Liittynyt:
    11.11.2010
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kortilla tilaa päivitykselle?
     
  5. MJH

    MJH Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2003
    Viestejä:
    180
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    En ole muistanut laittaa ratkaisua tänne. Löysin Googlella ratkaisu tuohon omaan ongelmaani. Puhelimesta pitää poistaa tiedosto "smdl2tmp1.asec". Se löytyi muistaakseni Android_secure -kansiosta. Liitin puhelinen tietokoneeseen ja poistin tiedoston resurssienhallinnassa. Tuo tiedosto on väliaikainen ja liittyy jotenkin ohjelmien päivittämiseen. Tässä virhetilanteessa väliaikainen tiedosto ei ole poistunut kuten olisi pitänyt. Minullakin tuon koko oli 0kt.
     
  6. jackbox2

    jackbox2 Member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On tilaa vaikka muille jakaa. Tilanpuutteesta tulee erilainen varoitus kuin tässä tapauksessa. Itse asiassa otin koko sd-kortin pois ja siten sain ohjelman asennettua takaisin.

     
  7. jackbox2

    jackbox2 Member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vinkistä. Tsekkasin netistä ja todellakin tämä tiedosto on aiheuttanut päänvaivaa hyvin monille juuri edellä kuvatulla tavalla. Minulla tiedosto oli 5 MB:n kokoinen, mutta otin sen silti pois.

     

Jaa tämä sivu