En ole nyt edes varma onko alue oikea, mutta jospa joku osaisi auttaa silti. Käyttiksenä siis WinXP Home SP3... Asennettuani uusimman version OpenOfficesta () ohjelma lakkasi tunnistamasta .odt-tyyppisiä tiedostoja. Jos esimerkiksi haluan avata muistitikulla olevan tiedoston, en voi avata sitä Resurssienhallinnasta, vaan ensin täytyy käynnistää OpenOffice. Jos tuplaklikkaan ko. .odt-tiedostoa, tietokone ei osaa avata tiedostoa OpenOfficella. Olen yrittänyt säätää sitä Ominaisuudet -> Avataan sovelluksessa -> Muuta... Mutta en löydä OpenOfficea tai pikemminkin itse ohjelmaan viittaavaa tiedostoa. OpenOffice on asennettuna tilaongelmien takia D-asemalle.
Koska tarvittava ohjelma ei löydy luettelosta, sinun on valittava vaihtoehto Selaa..., jolloin voit etsiä oikean ohjelman D-asemalta.
Klikkaa hiiren oikealla odf tiedostoa ja valitse ominaisuudet. Valitse ominaisuuksista ohjalma jolla se avataan oletuksena.
Jos Open Office on sinulla D-asemalla, niin etkö Selaa... painiketta painettuasi ja D-aseman valittuasi löydä mitään, mikä viittaisi Open Officeen tai Writer-ohjelmaan?