1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nopeus ongelma

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi holttinen 26.04.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. holttinen

    holttinen Member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tervehdys kaikille. Ongelmani olisi seuraavanlainen. Asun tampereella ja olen kaapeli taloudessa.Meillä on elisan kaapelin kautta tuleva Netti. Netin nopeuteta oli 3/600 megaa ja nostimme nopeuden 10/1 kun sai vanhalla hintaa 10/1 megaa. Kaapeli boxin vaihdoin netgearin cm-232:teen. Ja elisalta ilmoitettiin et nopeus on nostettu. Mutta kun teen speedtest.netissä nopeus testin niin ei vaan kulje kolmea lujempaa.Boxin olen resetoinut ja t-haaroittimen otin pois rasian päästä ja vaihdoin johtoja boxin ja koneen välistä. Ja boxin ja seinärasian välistä. Mitään langattomia vehkeitä ei ole välissä. Elisalta ilmoittivat et siellä päässä kaikki on kunnossa. Pystyisikö joku kertomaan et onko mulla jotain vikaa kun elisa ei ainakaan myönnä et siellä olisi vikaa??? En vaan ymmärrä!! T:Mika H
     
  2.  
  3. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ftp://ftp.funet.fi/dev/
    Kokeiles imasta tuolta ja katso kuinka lujaa tulee. Jos yhä vaan näyttää vanhaa nopeutta niin kyllä sitten on elisalla käyny joku virhe.
     
  4. holttinen

    holttinen Member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No ratkesihan asia. Vika löytyi elisan päästä. Hyvää vappua kaikille
     
  5. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
  6. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,835
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    @eklu, ei nosteta näitä yli 7 vuotta vanhoja (30.04.2010) ratkenneita keskuteluja enää otsikoihin.
    Muutenkin noin vanhoja juttuja on turha kommentoida. Niissä näkyy päivämäärä, milloin viimeinen vastaus on kirjoitettu.
     
  7. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    No kun tossa luki Elisa aikaisemmin ja Vaasassakin tuli Elisa hääräämään ja huonoon suuntaan meni, enkä mä katsonut kuis vanha se oli. Sori, olen tarkempi jatkossa.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu