1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia Lumia 800 ostamassa, vinkkejä?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi pirAa 25.01.2012.

  1. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Samaa mieltä! Minunkin mielestäni Android on hyvä ja nopea käyttis. Itsekin käytän siinä Opera Mobile selainta, koska sen käyttöliittymän "pikavalinnat" ovat tarpeellisia.
     
  2.  
  3. Maamies

    Maamies Member

    Liittynyt:
    22.03.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ton automaatiikan saa pois asetuksista.
    Asetukset-> näppäimistö -> kirjoitusasetukset -> paina kohtaa englanti, suomi -> poista ruksi kohdasta Korjaa kirjoitusvirheet
     
  4. K1lR0Y

    K1lR0Y Member

    Liittynyt:
    18.10.2009
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei

    Olen itse ostamassa uutta puhelinta N8:sin tilalle kun se takkuilee ja paljon.

    Kuitenkin toi Lumia 800 näyttää ihan hyvältä ja olen katsonut ominaisuuksia niin mulle tuntuisi olevan riittävät.

    N8:sin käytön jälkeen youtube videoiden perusteella toi Lumia 800 voittaa käytettävyydessä ja ennen kaikkea nopeudessa.

    Onko lumiasta joskus tulossa semmoistakin mallia johon saa esim. 32 Gt muistikortin kun Lumia 800:sessa mulle ainoa ikävä puoli oli se ettei siiheen saa muistikorttia.

    Edit: onko Lumiaan "ihan tavallista" laturia vai tuleeko siinä pelkkä usb laturi?
     
    Viimeksi muokattu: 24.03.2012
  5. alcape

    alcape Member

    Liittynyt:
    21.04.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lumian mukana tuleva laturi on yhdistetty usb- ja verkkolaturi, samaan tapaan kuin Applen laitteissa. Lyhyt akun kesto tosiaan hiukan mietityttää, mutta eipä tuo taida paljon parempi olla muissakaan uusissa vähänkin tehokkaammissa puhelimissa.
     
  6. K1lR0Y

    K1lR0Y Member

    Liittynyt:
    18.10.2009
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitokset vastauksesta kysymykseeni alcape.
     
  7. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei muistikortti tukea jonka vuoksi itse en ostanut kyseistä laitetta. Ei puhelimen nettiyhteyden jakamista esim. läppärille ym...
     
  8. K1lR0Y

    K1lR0Y Member

    Liittynyt:
    18.10.2009
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei taas

    Tietääkö kukaan milloin toi Lumia 900 saapuu markkinoille suomessa?

    Edit: sain tohon jonkunlaista tietoa toiselta keskustelupalstalta.

    Kiitokset kaikille mun aikaisempaan kysymykseeni vastanneille.
     
    Viimeksi muokattu: 25.03.2012
  9. Vrt1

    Vrt1 Member

    Liittynyt:
    19.05.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    25.5.12
     
  10. Swol

    Swol Regular member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voin kyllä suositella HTC Radar puhelinta. Miinuksina vähän heikompi prossu ja ehkä jotain muuta pientä. Plussana ainakin verkko yhteydenjako joka vaikutti omaan ostopäätökseen. Akunkestosta sen verran et kyllä se noin 2pv menee vaik puhelinta käyttää aika ahkerasti eli on s-posti jatkuva synkkaus ja verkko yhteydet jatkuvasti päällä, tulee soiteltua, selailtua nettiä, pelailtua.
     

Jaa tämä sivu