1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia lumia 625 kosketuspaneeli

Viestiketju Windows Phone -osiossa. Ketjun avasi liikajalka 21.12.2014.

  1. liikajalka

    liikajalka Member

    Liittynyt:
    01.03.2013
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin tuossa muutama viikko sitten L625 puhelimen ja mulla vähän häiritsee näytön kosketusherkkyys. Tuntuu että vaikka kosketusherkkyys on asetuksista laitettu korkeaksi, herkkyys on silti täysin sama kuin normaali asetuksilla. Vaan ihan yhtäkkiä kosketuspaneeli saattaa reagoida todella herkästi kosketukseen ettei tarvi edes koskea näyttöön. Mutta tämä kestää vain muutaman sekunnin. Eikö tuo korkea herkkyys pitäis olla kokoajan päällä ku kerran asetuksissa niin on laitettu..? Onko tämä joku tyyppivika tälle puhelimelle vai meneekö takuuseen.. Ja myös semmone tässä on että näyttö ottaa kosketuksen joskus kaksi kertaa vaikka painaa näyttöä vaan yhden kerran. Aika ikävä ominaisuus tämäkin varsinkin ku se tulee silloin ku painaa back nappia niin puhelin värähtää kaksikertaa nopeaa ja menee kaksi kertaa taakseppäin tietääkö kukaan miten nuo viat saa korjattua, vai ovatko tyyppivikoja joita ei voi korjata? Kiitän jo vastauksista!

    edit: unohdin sanoa että käyttiksenä toimii tällähetkellä uusin versio win8.1.
     
    Viimeksi muokattu: 21.12.2014
  2.  
  3. morakaj

    morakaj Member

    Liittynyt:
    19.02.2007
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihan saman olen havainnut, eli kosketusherkkyys on liian herkkä koska se toimii jo ennen kosketusta
    n. 3-5 mm ennen näyttöön koskettamista, Win 8.1 versio.
    Voiko sitä jostakin säätää epäherkemmäksi?
     
  4. liikajalka

    liikajalka Member

    Liittynyt:
    01.03.2013
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Menet puhelimella kohtaan asetukset, sieltä selaat kohtaan kosketus, siellä lukee kosketusherkkyys jonka voit vaihtaa pienemmäksi
     
  5. Zakkuu_2

    Zakkuu_2 Newbie

    Liittynyt:
    03.06.2015
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Itellä oli vielä pari kuukautta 625 mutta sitten vaihdoin sonyn xperia e4 mutta takaisin lumiaan mulla siinä oli kosketus herkkyys kokoajan maxilla ja se otti juu sen 3-4mm ennen näyttöä mutta mulla se kyllä toimi moitteettomasti tosin näytön läsi on rikki mutta sekään ei ole haitannut paljon käyttöä eikä kosletus paneelissa ei ole silti ilmennyt mitään häiriöitä niin kuvan kuin kosketuksenkaan kanssa
     
  6. morakaj

    morakaj Member

    Liittynyt:
    19.02.2007
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Herkkyyden säätö liikajalan ohjeilla on toimiva. Kiitos.
     

Jaa tämä sivu