1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

NeoBux:ista klikkaamalla rahaa?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Hyypio 21.08.2011.

  1. Hyypio

    Hyypio Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2008
    Viestejä:
    214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkohan tuo totta...Kellään kokemusta?(ei sisällä hyötylinkkiä)Rekkasin sinne ja ajattelin kokeila.Ei tarvitse muuta, kun PayPal tilin ja vaatii päivässä jotain 5 min klikkailuun.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,520
    Kiitokset:
    229
    Pisteet:
    93
    Oli ensi katsomalta niin monimutkaiset ja harhaanjohtavat säännot, että...

    --CLIP--


    Pienin maksu:
    Pienin maksu käyttäjälle on $2.00. Tämä summa nousee $1.00 verran jokaisen maksun myötä kunnes se saavuttaa kiinteän minimisumman $10.00. Maksusta voidaan vähentää kuluja riippuen siitä, mitä maksupalvelua käytät.

    Maksujen käsittelyaika:
    Kun pyydät maksua, saat sen heti valitsemasi maksupalvelun tilillesi ellei prosessin aikana ilmene teknisiä ongelmia.
    --CLIPEND--

    No, nuo jo riittää siihen, että rahaa tuskin koskaan tulet saamaan, aina sitä sen verran "kuluja" tai "teknisiä ongelmia" saadaan ilmaantumaan...

    Ei muuta kuin onnea...

    T: Vesku

    PS, jos se kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole...
     
  4. yksyks2

    yksyks2 Guest

    Tottakai ilmasia rahoja on olemas.
     
  5. Hyypio

    Hyypio Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2008
    Viestejä:
    214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tämmösen suomalaisen laittaman videon löysin youtube:sta.Jos laitat kohtaan 1:07 ja pysäytät niin huomaat, kuinka paljon kaveri on nostanut rahaa tililleen.Löytää myös muitakin videoita, mutta ei suomenkielisiä.
    Luin jostain, että näistä PTC - sivuista noin. 99,9% on huijausta.Pitää varmaan vain koettaa siihen 2$ niin selviää sekin.
     
  6. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tottakai noihin kannattaa uskoa,anna niille rahaa ni sen jälkeen rahan tuloa ei voi estää sitä tulee joka reijästä

    Ps. jos joku on niin tyhmä että uskoo ilmaiseen rahaan niin antaa mennä vaan.
     
  7. Hyypio

    Hyypio Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2008
    Viestejä:
    214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuka h*lvetti tässä on puhunt jostain rahan annosta ja ilmaisesta rahasta!!!!Sivuston rahoitus perustuu mainontaan, jonka ansiosta se on edelleenkiin pystyssä, eli yritykset maksavat NeoBux:ille siitä, että tämä esittelisi mainoksiaan ja ihmiset ostaisivat.Jokaisen mainoksen painamisesta maksetaan aluksi 0.001 dollaria eli aivan mitättömän vähän.Mainoksia tulee päivässä keskimäärin 10 joka tekee 0.01 $.Suunilleen kuukausi tämän surkean tuoton jälkeen voi päivittää tilinsä goldeniin ja vuokrata referaaleja(vasta rekisteröityneitä käyttäjiä)jotka nostavat omaa tuottoasi.Mitä enemmän on niitä sitä paremmin rahaa irtoaa.
     
  8. suffeli23

    suffeli23 Member

    Liittynyt:
    24.08.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen käyttänyt Neobuxia pari kuukautta ja referaaleja on nyt 300 ja olen päivittänyt Goldeniin profiilini. Tienannut olen nyt 69 $ ja sijoittanut niitä takaisin saadakseni lisää referaaleja. Katsotaan kuinka käy :) Täältä voi katsoa minun maksutositteita www.mybestptc-sites.webs.com
     
  9. kalevi98

    kalevi98 Newbie

    Liittynyt:
    08.08.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kannattaa jo unohtaa nuo turhauttavat pienipalkkaiset klikkailusivut.Nakkaa mulle sähköpostiosoitteesi, niin laitan sulle henkilökohtaisen kutsun ja todisteet maksuista Paypaliin. Ilmaista liittyä eikä mitään vuosimaksuja/sitoutumista yms...

    MODE-EDIT: Poistettu julkinen sähköposti viestistä. Suosittelen käyttämään yksityisiä viestejä kun noi botit tuppaa haisteleen noita osoitteita. t. Jouko?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.08.2016
  10. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,776
    Kiitokset:
    1,238
    Pisteet:
    223
    Tässä mun osoite anna mulle rahaa.

    jokuurpoyrittäätaaskusettaa@gmail.com
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.08.2016
  11. kalevi98

    kalevi98 Newbie

    Liittynyt:
    08.08.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Ei ole kusetus sivu toi...
     

Jaa tämä sivu