1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nat 3---->2? Verkkopelaaminen ei onnistu

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi heranta 07.07.2014.

  1. heranta

    heranta Newbie

    Liittynyt:
    07.07.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Ongelmana on ps3:lla pelatessa verkossa, että verkkoni ilmoittaa olevan Nat3 ja silloin ei pysty pelaamaan kaikkien pelaajien kanssa. Pystyykö sitä mitenkään vaihtamaan itse Nat2 edes jolloin pystyisi edes osan kanssa pelaamaan? Olen googlettanut ja monta tuntia lukenut palstoja ja yrittänyt itse korjata ongelmaa, mutta turhaan. Porttiohjauksia en osaa tehdä vaikka kovasti yritin, mutta mahtaako sekään olla mahdollista.... Käytössäni on kyseinen mokkula https://www.dna.fi/tuki-dna-mokkula-mf60. Poika kovasti haluaisi pelata Assassin's creed 3:sta, mutta ei onnistu verkkopelaaminen tuon Nat ongelman takia, enkä osaa itse asialle mitään tehdä. Ihanaa jos joku viisaampi voisi auttaa ja mahdollisimman yksinkertaisesti selitettynä, että tyhmäkin ymmärtää ;)
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
    Kun kerran mokkulayhteys, niin unohda, ne on jo valmiiksi "triplanatattuja", eikä muutenkaan oikein sovellu HC-pelaamiseen, eli pikemminkin johonkin "läski"-pelien peluuseen tapletilla.
    Saunis taisi olla ainoa, joka edes moista yritti mokkulalle joskus tarjota...

    T: Vesku
     
  4. heranta

    heranta Newbie

    Liittynyt:
    07.07.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    No niin mä vähän ajattelinkin, että turha toivo taitaa olla, sen verran monta tuntia lueskelin aiheesta ja yritin :(
     

Jaa tämä sivu