1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttiksen päivittäminen gtx 970:stä gtx 1070:n?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi siili97 20.06.2017.

  1. siili97

    siili97 Newbie

    Liittynyt:
    20.06.2017
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Minulla olisi haluja ostaa uusi näytönohjain hyvän fps saavuttamiseksi ja varmistamiseksi melkeinpä jokaisessa pelissä joka tulee vastaan ja mielellään high tai ultra asetuksiin saakka mutta semmoiseen huoleen aina törmään että mitä yhteensopivuus riskejä on siinä että tekisin vaihdon gtx 1070:n ja siis minulla on alienware x51 pakettikone mutta se on erittäin päivitetttävä näytönohjaimen suhteen ja olen jo kerrankin vaihtanut gtx 555:stä gtx 970:n mutta silloin sain tutulta apua mutta en voi saada enää apua häneltä joten päädyin kysymään täällä että mitä minun pitää tarkistaa uudesta näyttiksestä tai koneeni osista että tiedän yhteensopivuudesta. koneessani tällä hetkellä on gtx 970,Intel Core i5-2320,8GB RAM,1TB hard drive
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
    Pitäis vaihtaa prossu ensin. En uskalla mennä lupaamaan että paremmat toimii pakettikoneen emolla.

    Powerin koko ja laatu olisi syytä selvittää.
     

Jaa tämä sivu