1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näytönohjain lakkasi vastaamasta ja palautui...

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi afox 01.08.2007.

  1. 6630nokia

    6630nokia Regular member

    Liittynyt:
    18.09.2007
    Viestejä:
    219
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ei koskaan jumita jos pelaan GTA San Andreasta, mutta esim. Lost peli jumiutui ja tuli se teksti.
     
  2.  
  3. kysyja

    kysyja Member

    Liittynyt:
    16.10.2007
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Multa poistui ongelma kokonaan. Mulle asennettiin läppäriin Ubuntu eikä näyttis ole sammunut sen jälkeen kertaakaan. Ei ole muuten heittänyt enää kertaakaan blue screeniä (ylläri) eikä ole buuttaillut ittekseen. Mun kone oli aivan liian epävakaa Vistan kanssa, sitä ei olisi siihen pitänyt edes asentaa alunperinkään.
    Veikkaan että jos teillä ongelma on tuon näyttiksen sammuilun kanssa, niin kannattaa varmaankin ihan heittää uus käyttis siihen. Mun mielestä se kertoo jotain kiireellisyydestä kun ollaan tungettu Vista koneeseen eikä se sitten toimikaan kaikkien komponenttien kanssa yhteen.
     
  4. Lups

    Lups Regular member

    Liittynyt:
    08.03.2006
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitäiskö huolestua kun mun kone tekee samaa aina silloin tällöin, noin parin päivän välein? En kyllä tiedä mikä näytönohjain tässä on mutta kone on Acer Aspire 5542G. Ilmoitus vaikuttaa koneen toimintaan siten että kaikki menee jumiin, mutta vähän ajan päästä toimii taas normaalisti.

    EDIT. Onko toi ATI Mobility Radeon HD 4570 näyttis? Mitä mun pitäis tehdä että pääsisin eroon tästä ongelmasta vai onko mun näyttis räjähtämässä? Kone on pari kuukautta vanha, sain vaihdossa kun edellisessä oli äänentoisto-ongelmia. Ai niin ja käyttis on Win 7 64-bit.
     
    Viimeksi muokattu: 23.01.2010
  5. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Omalla koneella on kyseessä win 7 RC build 7100 ultimate ja asus GTX 275. Asennan ajurit, pystyn pelaamaan oikein hyvin, mutta kun sammutan koneen ja käynnistän seuraavan kerran niin vaikkapa crysistä avattaessa tulee teksti driver stopped responding and was recovered ja peli "sammuu". Asennan ajurit uudestaan ja taas toimii.
     
    Viimeksi muokattu: 23.01.2010
  6. temple69

    temple69 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2007
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Ootko tarkistanut lämmöt? Jos liian kuumaksi menee niin saattaa hyvinkin ottaa ja kaatua.
     

Jaa tämä sivu