1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

MySQL menee lukkoon Vistassa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Kaitsu858 02.12.2009.

  1. Kaitsu858

    Kaitsu858 Member

    Liittynyt:
    02.12.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tomcat / mysql websovellus, joka toimi XP:ssa moitteetta, mutta Vistassa MySQL menee jumiin muutaman minuutin kuluttua käytöstä. Sovellus toimii aluksi ihan normaalisti, mutta kun ei vähään aikaan klikkaile mitään, kohta MySQL-palvelua ei saa pysäytettyä. En saa myöskään task managerista lopetettua prosessia, enkä pskill.exe ohjelmalla järjestelmänvalvojana. Onko ideoita?
     
  2.  
  3. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse pyörittelen Tomcatin kanssa 5.1 serveriä 64bit vistassa ongelmitta. Itse en aja tuota Tomcattia / MySql:llää kylläkään servicenä.

    Jäisikö sielä joku query junnaamaan paikoilleen pahasti?
     
  4. Kaitsu858

    Kaitsu858 Member

    Liittynyt:
    02.12.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti vastauksesta, ei jää mikään query pyörimään. Kokeilin äsken, sovellus toimii ihan OK, klikkailin peruslinkkejä. Sitten tein muita hommia ja kokeilin taas hetken päästä klikkailla samoja peruslinkkejä, ja firefox ei vastaa. Tällä kertaa sain MySQL-palvelun käynnistettyä uudelleen. Käynnistin tomcatin myös uudelleen ja sovellus toimi taas. Mutta kun kokeilin pysäyttää sitten MySQL-pavelun, ei onnistunut ja homma em. jumissa. ???
     
  5. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olisiko ongelmana sitten tuo Tomcat? Sehän kuitenkin tuota kaikkea pyörittää ja myöskin tuo MySql resurssin sulkeminen ei välttämättä onnistu jos tuo tomcat sitä käyttää. Tämä on siis puhtaasti arvailua :) Itse käytän Vistassa Tomcat 6.0
     

Jaa tämä sivu