1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

MSN Messenger ja JVC GR-D70....ongelma!

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jrosnell 13.06.2004.

  1. jrosnell

    jrosnell Member

    Liittynyt:
    27.10.2002
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on JVC-GR-d70 videokamera jossa myös webcam ominaisuus. Kaikki toimii hienosti kun valitsen MSN-Messengerissä "ohjattu äänen ja kuvan säätö"; kuva näkyy ja ääni kuuluu. Heti kun yritän aloittaa webcam-keskustelun toisen henkilön kanssa, saan virheilmoituksen;

    "Olet pyytänyt, että XXXX aloittaa tarkastellaan Web-kamerakuvaa-toiminnon. Odota vastausta tai Peruuta (Alt+Q) odottava kutsu.

    Keskustelusi ei voi alkaa, koska kamerasi on parhaillaan käytössä tai sitä ei ole kytketty. Varmista, että kamera on käytettävissä, ja yritä sitten uudelleen.

    Tekniset ongelmat estävät sinua käymästä Web-kamerakeskustelua juuri nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.

    Tekniset ongelmat estävät sinua käymästä Web-kamerakeskustelua juuri nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.

    Olet peruuttanut kutsun aloittaa tarkastellaan Web-kamerakuvaa.

    Web-kamerakeskustelu henkilön XXXX kanssa on päättynyt."



    Koneessani on ZoneAlarm palomuuri ja Norton AV 2004 mutta olen kokeillut yhteydenottoa myös sammutettuani ko. ohjelmat. Tulos sama.

    Olen kokeillut käyttää sekä USB- että FireWire kaapelia. Tulos sama.

    Kun valitsen "web kameran asetukset" TYÖKALUT-valikosta saan ilmoituksen;

    "Et voi muuttaa kameran asetuksia, koska kamera ei ole joko liitetty tietokoneeseen tai käytät sitä videokeskustelussa tai toisessa ohjelmassa."

    Käyttöjärjestelmä on WinXP. Kamera toimii mainiosti muuten (capture,export ym. muissa ohjelmissa) mutta MSNMessengerissä keskustelua ei vain voi käynnistää.

    Missä vika?

    Ystäväni Logitechin webkamera näkyy taas minun suuntaani hyvin mutta minun kamerani ei näy hänelle asti.

    EDIT: MSN Messengerin version on 6.2.0137

    _X_X_X_X_X_[small]Tää jätkä sit niinku kyselis vaan tyhmiä.....[/small]
     
    Viimeksi muokattu: 13.06.2004
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos tuo Messenger koittaa varata tuota kameraa kahteen kertaan.
    Oletko koittanut niin että kaveri koittaa ottaa yhteyttä ja hyväksyt sen(ei kosketa asetuksiin messengerissä vaan ohjelma päälle ja sitten hyväksyy neuvottelun)?
     

Jaa tämä sivu