1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mozilla Thunderbird beta

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi timppakoo1 31.01.2017.

?

Neuvoja Mozillan Thunderbirdin säätöihin.

  1. Lähtevän postin palvelimen säätö

    0 ääntä
    0.0%
  2. Tänne ketjuun

    0 ääntä
    0.0%
Voit antaa useamman äänen.
  1. timppakoo1

    timppakoo1 Newbie

    Liittynyt:
    05.04.2016
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Olen jo vuosia käyttänyt Mozilla Thunderbird in sähköpostiohjelmaa. Päivitin tai latasin uuden Beta version ohjelmasta. Kummallista kun ohjelmassa ei juurikaan ole säätömahdollisuuksia. Esimerkiksi ei pysty säätämään tai laittamaan Lähtevän postin palvelinta. Aiemmin ohjelma toimi kuin junan vessa. Olen Elisan asiakas ja laitoin Kolumbuksen asetukset ohjeen mukaan. Ohjelmaan olen niputtanut 5 eri sähköpostia.
    G-mailin, outlookin ja pari muuta. Koko ohjelman säädöt on menneet ihan liian rajoitetuksi. Poistin betan ja laitoin viimeisimmän toimivan version. Onko kenelläkään samoja ongelmia mozillan kanssa? Jos jollakulla on tietoa miten esimerkiksi saan säädettyä lähtevän postin palvelimen. On ollut pakko ohjata pääsähköpostini Elisan sähköpostiini.
     
  2.  
  3. 99eki

    99eki Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2012
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    38
    Käytän englannin kielistä Thunderbirdiä. Uusin versio on 45.7.0.

    Ei ole mitään vikaa ollut. Eikö se ole turhaa vaikeuksien hakua, ottaa niitä betaversioita?
     
  4. timppakoo1

    timppakoo1 Newbie

    Liittynyt:
    05.04.2016
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Totta. Noita betoja ei kannata lada edes kokeeksi. Eli tuossa englanninkielisessä veriossa on paremmat mahdollisuudet säätöihin. Voiko muuten ladata suoraan päälle, vaiko poistaa vanhan?
     
  5. 99eki

    99eki Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2012
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    38
    En osaa sanoa, voiko ladata suoraan päälle, itse vaihdoin englannin kieliseen pari vuotta sitten, kun vaihdoin käyttiksen
    Win Vistasta Win 7 PRO:hon.
     
  6. timppakoo1

    timppakoo1 Newbie

    Liittynyt:
    05.04.2016
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Laitoin ihan kylmästi vanhan päälle. Jep kiitti tästä. Nyt sen sai säädettyä käsin ihan kokonaan ja jopa pelitti.
     

Jaa tämä sivu