1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Motorola Xoom

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi starter10 22.11.2011.

  1. starter10

    starter10 Guest

    Tabletti siis mielessä ja olen yrittänyt lukea keskusteluja aiheesta ja miettinyt myös vaihtoehtona halpista Kiinasta...

    Miten tämä, eli onkohan tässä joku jippo vai onko todella hinta/laadultaan paras vaihtoehto??? Eli tuleeko ylimääräisiä veroja vai onko tuo todella lopullinen hinta? Päivitys varmaan onnistuu uudempaan 3.1 tai 3.2 versioon ongemitta?
    Motorola Xoom Simply Electronicsilta hintaan 309? (free insured delivery to Finland)

    Motorola XOOM MZ604 32GB WiFi 10.1-inch Android 3.0 Tablet:
    http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=13556&setcurrency=eur

    En siis tarvitse 3G ominaisuutta ja laite tulisi enimmäkseen surffailuun, matkoilla surffailuun ja lastenkin käyttöön - onko selkeää käytännön eroa esim toiseen suosikkiini galaxy tab 10.1:een (mm painoero käytössä, näytön kirkkaus...)
     
  2.  
  3. vvss

    vvss Member

    Liittynyt:
    22.11.2010
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noista kahdesta ottaisin itse ehdottomasti Motorola Xoomin. Käyttöäsi ajatellen tuo on täysin riittävä. Näyttö on Samsungissa parempi, sillä onhan Samsung ylivoimainen noiden näyttöjen valmistajana näyttöön se sitten jääkin. Käytännössä noissa ei ole suurempia eroja, koska käyttiskin on sama. Päivitys onnistuu ainakin 3.1 versioon ihan helposti. Itse sain juuri tällä viikolla HTC Flyerin (3G/32GB) ja olen ollut todella tyytyväinen ja se onkin vähän erilainen kuin muut ja kynäkin tuo paljon tablettiin.

    Hinnat tuolla ovat aika omituiset. Lähetetäänkä nuo EU:n alueelta? Silloin ei tarvitse ainakaan veroja pelätä. Ilmeisesti aika vanha ja tunnettu sivu. Tuolta voit kattella kanssa: http://www.idealo.de/ tuolla kaikki on ainakin Saksasta ja ei tule muita kuluja kuin tuote+pk:t ja kaikki kaupat ovat 100% luotettavia.
     
  4. starter10

    starter10 Guest

    Kiitokset kommentista!

    Oman linkin hintakin oli noussut 20?, joten taidankin tarkitaa idealon ja tilailla sieltä.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minä ostaisin Samsungin.. se on nimittäin parempi monella tapaa... ( mm Tekniikan maailman testeissä).
     
  6. vvss

    vvss Member

    Liittynyt:
    22.11.2010
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä muu siinä sitten on parempaa verrattuna Motorolaan näytön lisäksi?
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Motorola Xoom jäi viimeiseksi TM tablettitestissä ja yllättäen Samsung Galaxy tab 10 tuli toiseksi... Se kertoo jo jotakin.... En ainakaan minä ostaisi testin viimeiseksi jäänyttä laitetta....
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2011
  8. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Nyt Vingeri niitä perusteluja tänne noiden sun mielipiteiden lisäksi! Toi sun paskan jauhaminen auta ketään.

    Laita linkkejä, perustele mielipiteesi yms... Jos ei ole mitään perusteluja mutuilulle, ei kannata postata!
     
  9. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Perustelut löytyvät Tekniikan maailmasta. ja taisi jokin muukin lehti testata..... En nyt pääse luettelemaan niitä... Tekniikan maailma on laadukas lehti, eli ne eivät niitä tabletteja turhaan testaa.... Ja tämä juuri auttaa niitä henkilöitä, jotka ovat ostamassa uutta tablettia... Itse yleensä luen aina kaikki testit enkä osta sikaa säkissä.....
     
    Viimeksi muokattu: 28.11.2011
  10. Posambique

    Posambique Member

    Liittynyt:
    14.12.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    TM:n testi oli mielestäni vähintäänkin kyseenalainen.

    Lisäksi voittajan ja häviäjän ero oli minimaalinen - en antaisi sen sijoituksille valtavasti arvoa.
    Tässä olen nyt noin kaksi kuukautta arponut eri tablettien välillä, ja lopulta olen kallistumassa Xoomiin. Sandwich (Honeycomb 4.0) on myöskin jo luvattu laitteelle.

    Galaxy Tabissa ärsyttää vaatimaton 16gb muisti ja se että sitä ei voi laajentaa (64gb malli on naurettavan hintainen) sekä se helvetin turha screen capture -nappi jota painelee vahingossa.
     

Jaa tämä sivu