1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Motorola Defy

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Cacceli 02.08.2011.

  1. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aloitin sitte tämmösen kun en löytänyt..
    Että kokemuksia/muita juttuja tänne.
     
  2.  
  3. Perttu7

    Perttu7 Regular member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    144
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En itse omista kyseistä luuria ja olen kiinni enemmän noissa suurinäyttösistä puhelimista.
    mutta puhelin ei ainakaan ole pelaamiseen (HD pelit) ja prossukaan ei ole pelaamiseen...
    mutta surffaamiseen erinomainen puhelin ja aika hyvin muokattava... siinä sulle pientä ensimakua ja youtubesta löydän lisää juttuja esim. motorola defy hands on on hyvä video...
     
  4. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No itelläni ainakin toimii vallan mainiosti ilman lagaamista esim pelien trailerit (720p).
     
    Viimeksi muokattu: 04.08.2011
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Samoin pikkusiskollani toimii mainiosti Motorola Defy. Tosin se on hidastunut viimepäivinä, joka johtunee siitä että pikkusisko asentaa siihen paljon pelejä/teemoja ja poistee myös. Erittäin kestävä puhelin, jonka voi todeta näistä videoista: http://blog.androidsuomi.fi/2011/05/motorola-defy-superkestava-android/
     
  6. tommylii

    tommylii Member

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse hankin Defyn jonkin aikaa myyntiin tulon jälkeen. On toiminut ihan ok, joskus juminut niin ettei auttanut kuin akku ottaa että alkaa toimimaan. Videot ja musiikit toimineet mainiosti ja pätkimättä.
    Harmillista vaan kun noiden lisävarusteiden kuten autotelineen ja silikonikuorien saanti tuntuu olevan hankalaa. Itse olen ulkomailta tilannut.
    Tuommoinen harmillisuus tuossa on kun omistan Nokian bluetooth-handfreen, niin sitä ei saa tuon puhelimen kanssa tarpeeksi isolle jotta sitä voisi autossa käyttää. Nokian puhelimilla toimi kyllä oikein. Onkohan sitten puhelimen, Androidin vai handfreen ominaisuus, en tiedä. Jos jollakin on tiedossa kohtuuhintainen HF joka toimii kunnolla tuonkin puhelimen kanssa niin olisin kiitollinen tiedosta. Ei viitsisi kovin montaa koitta kun maksavat turhan paljon. Tai jos joku ohjelmallinen modi tms. on niin se olisi vielä parempi. Koitin joitakin audioboostereita marketista mutta eivät toimineet toivotulla tavalla.
     

Jaa tämä sivu