1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Monikäyttöinen teholäppäri

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi finbishop 07.10.2017.

  1. finbishop

    finbishop Member

    Liittynyt:
    20.07.2009
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve taas gurut! Olen neljä kokonaista pöytäkonetta kasannut ja aina täältä saanut parhaat ohjeet ja aina myös toiminut niiden mukaan ja koskaan ei ole kaduttanut. Nyt kuitenkin on päässäni jotain vinksahtanut ja olen alkanut himoitsemaan kannettavaa tietokonetta. Pelailen kotona, töissä koulutan ihmisiä (liikun paikkoihin joissa on joku random setup joten oma kone pakko olla mukana) ja teen satunnaisesti töissä raskaitakin juttuja kuten 3d mallinnusta ja videoita. Ei ole tällä hetkellä mitään tiettyä peliä/ohjelmaa mielessä, mutta toiveena on että hankinnalla mennään taas viitisen vuotta.



    Mikä on budjettisi?
    1000-1600

    Näytön koko ja laatu
    pitää mahtua reppuun eli 15" olen kattellut
    Mikä on kannettavan pääasiallinen käyttötarkoitus ja mihin muuhun sen tulee soveltua?
    pelaamine, videoiden tekeminen monipuolinen

    Aiotko pelata kannettavallasi?
    Toivoisin että raskaammatkin pelit pyörisivät ongelmitta.

    ”Kannettava vai raahattava”?
    Repussa pitää jaksaa kantaa

    Millainen akkukesto tarvitaan?
    ei niin tärkeää

    Millainen ja minkä kokoinen kiintolevy?
    ei väliä

    Tarvitsetko sisäisen optisen aseman?
    ei

    Onko sinulla suosikkimerkkejä tai merkkejä, joita haluat välttää?
    Aceria olen tutkinut sellaisesta saattaisin saada vähän firma alennusta esim.https://www.gigantti.fi/product/tie...predator-helios-300-15-6-pelikannettava-musta
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243

Jaa tämä sivu