1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten voin siirtää tiedostoja iPhonesta/iPod Touchista tietokoneelle

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi losisosi 15.07.2011.

  1. losisosi

    losisosi Member

    Liittynyt:
    30.05.2011
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miten voin siirtää tiedostoja kuten kuvia ja musiikkia iPhonesta tai iPodista tietokoneelle? Minun pitäisi synkronoida iPodini uudelle koneelle ja minulla on n. 300 kuvaa ja n.650 biisiä enkä haluaisi menettää niitä. iPodini on jailbreakattu.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Siirrä mieluummin iTunes:in tiedostot sieltä vanhasta koneesta uudelle, niin ei pitäisi mitään kadota, kun sen oikein tekee...

    T: Vesku

    PS: Minä mitään iLaitteista tiedä, kunhan on Tekzillasta moiset tarttuneet muistin perukoille..
     
  4. Koppis1

    Koppis1 Member

    Liittynyt:
    26.06.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    OpenSSH kun on asennettuna, voit esim. WinSCP:llä siirtää musiikit /var/root/Media/iTunes_Control/Music -kansiosta koneellesi. mp3-tiedostojen nimet ovat random merkkijonoja, mutta metadata on kunnossa.

    Valokuvat saa puhelimelta ihan yhdistämällä iPhonen koneeseen ja avaamalla sen kuin USB-tikun.
     
  5. losisosi

    losisosi Member

    Liittynyt:
    30.05.2011
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Löysin itsekin tuossa todella hyvän sovelluksen iPhonen ja iPodin hallinnointiin muistaakseni sen nimi oli iFunBox sillä voi tehdä lähes mitä tahansa. Lisäksi löysin ohjelman nimeltä CopyTrans joka on hieman yksin kertaisempi ohjelma mutta se on osittain demo versio joten pari sen osaa täytyy ostaa. Sillä voi kuitenkin tehdä esim. kansiot kuville. Latasin myös iPodilleni Cydiasta sovelluksen nimeltä FindFile, sillä voi myös hallita iPhonea tai iPodia samalla tavalla kuin iFunBoxilla.
     

Jaa tämä sivu