1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten käyttää toisen internet yhteyttä?

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi nikale 23.03.2016.

  1. nikale

    nikale Member

    Liittynyt:
    23.01.2011
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pahoittelen että tästä tulee nyt hieman pitkänlainen tarina, mutta järki ei riitä kertomaan lyhyesti.

    Ruåtsin tytöllä on hieman ongelmia internet yhteytensä kanssa. Yhteys on kyllä nopea ja kaikki muuten hyvin mutta se ei toimi peleissä.
    Operaattorin kanssa tyttö on tehnyt töitä jo kuukausia, mutta ISP ei saa hommaa toimimaan.

    Eli, kyseessä on peli nimeltään FlatOut2 ja sitä yritetty saada toimimaan GameRangerin läpi. Ollaan yritetty myös Tungglen ja OpenSpyn kautta. Ei toimi.
    Tytön omalla yhteydellä internet yhteys katkeaa pelissä, mutta jos hän ajaa minun konettani Teamviewerillä niin yhteyden kanssa ei ole mitään ongelmaa. Yhteys toimii kuin junan vessa.
    Siis sillä tavalla, että hän ajaa minun konettani, käynnistää GameRangerin ja pelin ja alkaa pelata.
    No nyt tietenkin niin, että peli itse ei jaksa pyöriä internetin kautta ja pelaamisesta ei tule mitään.

    Kysymys: Miten saada tytön yhteys toimimaan minun kauttani niin, että peliä hän voisi pyörittää omalla koneellaan.


    Ps. Saatte sata suukkoa siltä tytöltä ja viikon halin jos keksitte ratkaisun. ;)
     
  2.  
  3. nikale

    nikale Member

    Liittynyt:
    23.01.2011
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse itselleni vastaten: Kokeiles tehä VPN servu. Tyttö voi sen kautta pelailla, ehkä. Yhteys on hidas kuin etana mutta riittänee siihen teiän ikivanhaan peliin.
     

Jaa tämä sivu