1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Millä web sivustoa muokkaan ja Getbootstrap ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi PETE11 02.12.2014.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka

    Itselläni on sukuohjelma ja siinä web sivusto...Tarkotus on sivustoja nimetä uudelleen. Alkuperäisessä muodossa siinä on: sisällysluettelo, sukunimet ja nimet...Olen muutanut sisällysluettelon Etusivuksi...Menemällä sisällysluettelon sisään ja muuttamalla Sisällysluettelon Etusivuksi..Samoin tein sukunimet sivustojen kanssa. Se oli helppoa koska näitä sivustoja oli n. kymmenkunta...

    Nyt minun pitäisi tehdä nimet tiedostojen kanssa sama juttu, mutta sivustoja on yli 800..

    Onko mitään helpompaa konstia kun käydä jokainen nimet tiedosto läpi... Mulla on käytössä "Gedit"
    editaattori..

    Toinen juttu. Tuollainen ohjelma kuin "GetBootstrap" Latasin sen ja sain kolme kansiota tiedostoja..Miten sillä saadaan ulkoasua muutettua. En pääse sillä alkuun. Mihin nämä tiedostot pitäisi yhdistää että voi sillä ohjelmalla saada tulosta aikaan. Mulla on erään sivuston hmtl koodit, jotka olen tuolta "Getbootstrap" ohjelman sivulta napannut!!!
     
  2.  
  3. olkitu

    olkitu Regular member

    Liittynyt:
    17.11.2014
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    En nyt oikein tajua ekaa kysymystäsi... Toiseen osaan vastata paljon paremmin...

    Eli GetBootstrap on CSS ja JS kirjasto, jossa helpompi muuttaa sivuston tyyliä kuin kirjoittaa suoraan CSS.

    Tähän en neuvoisi muuta kuin tutustumaan manuaaleihin mitä on sivustolla. http://getbootstrap.com/getting-started/

    <l
    HTML:
    <link>
    tagilla yksinkertaisesti liitetään CSS tiedosto HTML tiedostoon
    HTML:
    <head>
    osioon ja sitten JS tiedostot
    HTML:
    <script>
    tagilla.
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Kaikki kunnossa.. Hiukan myöhässä tämä kommentointi...Kiitos sinulle..
     

Jaa tämä sivu