1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä puhelin ?

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Vallu__ 20.04.2012.

  1. Vallu__

    Vallu__ Member

    Liittynyt:
    20.04.2012
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli olis tarkotus ennen kesää ostaa uusi puhelin kun alkaa tämä huihai huawei u8800 kaatuilu ja lagailu keittämään. Olen katsonut paljon eri arvosteluja noista hi-end androideista. Hintakatto olis sellanen 500€. Mulla on nyt niin monta vaihtoehtoa , että on suorastaan tuskallista miettiä minkä ostaisin näistä: Galaxy s2,HTC sensation XE, Galaxy nexus, Motorola razr ja Sonyn uusi Xperia S.

    Elikkä ehdotuksia ja mielipiteitä tulemaan! :)

    Mielestäni puhelimen tärkein ominaisuus olisi näytön tarkkuus ja värit,sekä tehokas CPU ja GPU. Galaxy s2 olisi varma ostos, mutta en pidä puhelimen ulkonäöstä eikä näytön resoluutio ole hyvä.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    GS2 ei kannata ostaa koska SGS3 julkaistaan jo Toukokuussa. Ainakin minua harmittaisi jos ostaisin nyt SGS2 ja jo muutaman kuukauden päästä tulisi uudempi ja parempi SGS3...

    Google Nexus hyvinä puolina voi pitää "puhdasta" Androidia.. Eli se ei sisällä puhelimen valmistajan omia turhia ohjelmia ja valmistajan omaa Androidin päällä olevaa käyttistä.
     
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Vaihtoehdoistasi Galaxy nexus tai xperia s. Xperiassa ainakin parempi kamera. Molemmat päteviä luureja vielä pitkäksi aikaa.

    Onhan sitten vielä htc:n one sarja, oletko sitä miettinyt? One S olisi aika hyvä vaihtoehto myös. Hintakin varmaan tippuu tuonne 500e nurkille kesään mennessä.
     
  5. Vallu__

    Vallu__ Member

    Liittynyt:
    20.04.2012
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsekkin kyllä eniten nexuksen ja Xperian kannalla. :)

    Kyllä tuo one sarjakin on tsekattu ja hinta vähän liian korkealla ainakin toistaiseksi siinä one ässässä. Speksien puolesta kyllä pirun hyvältä vaikuttaa. Tarvii vielä kuukausi tai pari katella hintoja ja mietiskellä :). Mites muuten tuo nexuksen CPU ja GPU on verrattuna tuohon galaxy s2:seen? Nexusessa kuulemma paljon heikommat. Olen suht-vaativa prosessorin ja grafiikka prossujen suhteen. Nuo tegra 3 uutuudet vaikuttaa kyllä hieman liian kalleilta. Huawei ascend D olisi aika houkutteleva mutta en kyllä enää voi luottaa huihaihin :D
     
    Viimeksi muokattu: 20.04.2012
  6. daolpu

    daolpu Regular member

    Liittynyt:
    03.07.2011
    Viestejä:
    510
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän jos uutta puhelinta aikoisin ostaa, niin joko Samsung Galaxy Nexus tai jos ei ole niin tulenpalava kiire, niin oottaisin SGS3:n julkistusta ja kattoisin sitten minkä ostaisin.
     
  7. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Kannattaa tsekata youtubesta galaxy s2 vs galaxy nexus videoita, niistä selviää kyllä puhelimien tehoerot. Löytyy kaikki bencmark testit ja sun muut testit mitä puhelimilla voi testata.

    Itsellä ollut myös sgs2 ja nyt tämä galaxy nexus, enkä kyllä ole huomannut että häviäisi sgs2:lle tehoissa.
     
  8. simsim4

    simsim4 Member

    Liittynyt:
    21.05.2011
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Osta Galaxy Note ja ongelmat ratkeavat itsestään...
     
  9. temple69

    temple69 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2007
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    No ei välttämättä. Itse ainakin haluan, että puhelimeni näyttää puhelimelta.

    Huom! Tämä on vain mielipide, joten ei kannata vetää herneitä nokkaan.
     
  10. ProfaneX

    ProfaneX Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2009
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    28
    ^ 'Nuff said.

    Itsellä ollut käytöss parisen viikkoa enkä voisi enää koskaan ottaa pienempää puhelinta. :) Käy pyöritteleen gigantissa käsissäs tätä luuria ja totea että et tahdo pienempää.
     
  11. tuburbia

    tuburbia Member

    Liittynyt:
    08.03.2012
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minkälainen luuri tuo sony xperia s on kannattaisko ostaa tuo mieluummin kuin s2 tai esim nexus
     
  12. Vallu__

    Vallu__ Member

    Liittynyt:
    20.04.2012
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nonii tänään lähti nexus tilaukseen! :) ei muuta kuin odottelemaan postipatea :-D
     
  13. simsim4

    simsim4 Member

    Liittynyt:
    21.05.2011
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saa nähä mitä samsung aikoo Notelle tehdä saako seuraajan ja milloin ja tuleeko niiku Galaxy S:n tapauksessa et tulee 3 sukupolvi??? No eikun oottelee Note 3:sta... Oon muute 4kk Noten omistaneena ihmetelly miten saatoin joskus käyttää alle 5 tuumasta kirppua... Millos se ICS oikeen tulee oon kyllästyny oottaa...
     
  14. simsim4

    simsim4 Member

    Liittynyt:
    21.05.2011
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No puheluihin on ehkä turhan iso joskus mut muuten(älypuhelimena) vie kaikkia 6-0.
     

Jaa tämä sivu