1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä olisi paras vaihtoehto?

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi FireCube 07.11.2004.

  1. FireCube

    FireCube Guest

    Samsung digimax 430 4.1mpix 199e
    Pentax optio s40 4.0mpix 249e
    Minolta dimage g400 4.0mpix 299e
    Olympus camedia c725 ultrazoom 3.0mpix 249e

    Eli mikä seuraavista olisi parasvaihto ehto? Itse olen ajatellut tuota minolta ominaisuuksiltaa se kuullostaa hyvältä, mutta toisaalta samsungissa voi vauhoittaa liikkuvaa kuvaa äänellä 640x480 resoluutiolla.
    Eli?
     
  2.  
  3. make55

    make55 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2001
    Viestejä:
    414
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse katson ensin onko laite paristo- vai akkukäyttöinen. Paristot eivät kestä kuin hetken. Toiseksi riippuu siitä mitä kuvaat. Itse kallistuisin noista Samsumngin puoleen. Omat ovat Nikon D70 ja Nikon Coolpix 4500. Pokkarin annoin pois juuri tuon paristohomaan takia.
     
  4. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itseltä löytyy canonin ixus 500 ja vannon aina digikameroissa canonin nimeen, mutta tuolta listalta valitsisin minolta dimagen. Ixusta ostaessa tuli luettua paljon arvosteluita ja katsottua paljon samplekuvia. Niiden perusteella 2. vaihtoehto olisi ollut joku minoltan dimageista. Jos videota haluat nauhoittaa, niin siihen kannattaa ostaa videokamera. Videotallennuksen perusteella ei kannata digipokkaria ostaa. Laatu ja fps ovat useimmiten sillä tasolla, että ei niistä mihinkään ole.
     

Jaa tämä sivu