1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Merkkivalo vilkkuu jatkuvasti

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi rianme 22.05.2015.

  1. rianme

    rianme Member

    Liittynyt:
    21.03.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Etsiessäni 12.5.netistä käyttöohjeita iPadilla näytölle ilmestyi teksti, jossa pyydettiin päivittämään Safari-selain. Ruudussa pyydettiin puhelinnumeroa. Yritin ensin syöttää siihen työnumeroni, mutta sitä ei huolittu. Oma numeroni vasta kelpasi. Ruutua ei saanut häviämään ilman puhelinnumeron laittoa. Puhelimeen tuli numerosta +358 45 73963404 viesti: WhatsApp code 912-XXX. Se piti syöttää iPadille. Sen jälkeen toimi normaalisti, kunnes 18.5. WhatsAppistä tuli viesti, että olen kirjautunut sinne väärällä numerolla. Puhelimeen tuli lähettäjältä WhatsApp viesti, jossa annettiin WhatsApp code 950-XXX. Ovatko nämä olleet asiallisia viestejä? Minua huolestuttaa, koska 12.5. jälkeen langattoman laajakaistani Huawei-mokkula/modeemi (Huawei mobile wifi E5776s 4G) on vilkkunut kaiken yötä. Sitä ei ole kytketty tietokoneeseen vaan se on irrallaan. Ennen se vilkutti vain, kun käytin tablettia, muulloin valo sammui vähän ajan kuluttua. Nyt se vilkuttaa kaiken yötä aivan kuin dataa siirrettäisiin jatkuvasti. Mitä minun pitäisi tehdä?
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Jatkuuko vilkunta jos kytket langattoman pois päältä tabletista?

    Tuo koko safarin päivitys ja siinä sivussa numeron anto juttu kyllä haiskahtaa jonkun sortin k*setukselta.

    E: mikä iOS versio ipadissa? tuollaisella popupilla voidaan meinaan ottaa laite haltuun täysillä pääkäyttäjän oikeuksilla, jos menet ja lataat sen "päivityksen" mitä se tarjosi riippuen siitä mikä iOS versio alla.
     
    Viimeksi muokattu: 22.05.2015

Jaa tämä sivu