1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Medion laatupeli vaikka siinä onkin pieniä puutteita

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Maraboy 07.04.2006.

  1. Maraboy

    Maraboy Guest

    Joo!
    Ajastustaulukossa näkyy vieläkin 6.4. Stephen King, jota se paska ei nauhoittanut lainkaan! Miksi se näkyy vielä ajastuksessa, s-na?
    Tänään se ei nauhoittanut eurodekkari Bella Blockia, vaikka ajastus oli.

    Mitä p-lettä, pitääkö minun nyt videolle laittaa varmuuden vuoksi kaikki Medionin nauhoitukset, s-na?
    Päivitin ohjelmistonkin USB:n kautta monta päivää sitten.

    Miksi en pöljä kusipää ostanut Topfieldiä? Medionin kuvanlaatukaan ei ole kaksinen. Ja se että nauhoitukset jäävät tekemättä v-ttaa niin p-leesti!
    Edellinen boxini oli Humax PWR 8000T, ja KOSKAAN ei yksikään nauhoitus epäonnistunut. Se oli Terrestial-malli. Tämä Medion on HTV kaapelimalli. Olisiko HTV:n vika?
    Onko muilla vastaavia kokemuksia?

    Vitsi että v-tuttaa! Muutenkin on ohjelmat huonoja ja pelkkiä uusintoja, ja sitten Medioninpaska ei edes nauhoita niitä harvoja, jotka voisi katsoa, s-na. P-le!
     
  2.  
  3. Barbaari

    Barbaari Member

    Liittynyt:
    15.09.2003
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Risa se on kun paskan möivät. Takaisin se vaan sinne mistä olet ostanut sen.
     
  4. pongi

    pongi Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2005
    Viestejä:
    189
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Medionien kaa on paljon ongelma ollut,jos et oo tyytyväinen,ninn takaisin sinne,mist ostit,ja vaihda parempaan!
     
  5. kaawpeli

    kaawpeli Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koneen kellon ajat väärin. Vuosi jäljessä?:D

    Eikö takuu ole sitä varten jos ei toimi.
     
  6. Maraboy

    Maraboy Guest

    Koneen kellon ajat väärin. Vuosi jäljessä?:D

    Eikö takuu ole sitä varten jos ei toimi.
    quote:
    Kello on oikein. Päivitin 1.48 -ohjelmiston ennen näitä virheitä. Boxin vaihto tuskin auttaisi.
    Olen huomannut, että laite lisää 4-6 min ylimääräistä nauhoituksiin. Bella Block tuli heti tallentamani Kova laki perään. Olisiko siksi mennyt pieleen?
    Stephen Kingistä en tiedä miksei tallentanut.
    Vika voi olla myös HTV:n kaapelissa.
    Seuraan tilannetta. Medion olisi muuten kohtuulaite, mutta nämä virheet äsyttävät. Olen näet tv-friikki!
     
  7. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käyppä katsomassa valikoista,sieltä löytyy kohta 'yliaika'.Itselläni on siinä 5 min,jonka laite lisää automaattisesti joka ajastukseen.
    Mulla on n.9 kuukauden aikana jäänyt tallentamatta ehkä n.3 ohjelmaa ja en voi aivan varmasti mennä takuuseen ettenkö olisi itse kämmentänyt niitä.Laite on käytössä Soneran kaapeliverkossa.
    Kyllä tää on nykyään melko mutkaton laite.Kun on lueskellut noita muiden boksien juttuja,niin eipä tilanne välttämättä ole sen kummoisempi.Minä luulen että boksien toimivuus on aika pitkälti kiinni miten mikäkin laite toimii yhteen minkäkin operaattorin verkossa.
     
  8. Maraboy

    Maraboy Guest

    Kyllä tää on nykyään melko mutkaton laite.Kun on lueskellut noita muiden boksien juttuja,niin eipä tilanne välttämättä ole sen kummoisempi.Minä luulen että boksien toimivuus on aika pitkälti kiinni miten mikäkin laite toimii yhteen minkäkin operaattorin verkossa.
    quote:

    Olen kyllä tyytyväinen Medioniin. Varsinkin USB-liikenne pelaa molempiin suuntiin tietsikkaan ja takaisin. Kiva tallentaa omia kuvia Medioniin ja katsella niitä.
    Niinikään kuvankaappaukset ovat kivoja.
    Vielä kun saisi äänenvoimakkuuden säädön toimimaan myös tekstitvtä katsottaessa, ja 9 x pikakelauksen jotta pääsisi äkkiä mainoksista, laite hipoisi täydellisyyttä!
     
  9. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    7. huhtikuuta 2006 @ 18:20
    8. huhtikuuta 2006 @ 07:32
    9. huhtikuuta 2006 @ 13:48
    Heh, näin se Costa Rican© juominen auttaa.. ;)
     
  10. jorkkam

    jorkkam Guest

    En tiedä minkälaisia laitteita teillä on, mutta hankkimani Nokian karvalakkimalli purkukortilla on toiminut loistavasti kuusi kuukautta.
    Sillä ei voi tallentaa eikä tehdä muitakaan temppuja.
    Se on, kuten peruspuhelimetkin, tehty katsomista varten, taikka sitä tietynomaista tarkoitusta varten johon se on suunniteltu, kuten katsominen.
     

Jaa tämä sivu