1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Magic dvd ripper...

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi PETE11 11.02.2017.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Olen ostanut tämän ohjelman hiljattain. Onko kenelläkään kokemusta konvertoinnista tälläohjelmalla. Tarkoitus olisi saada konvertoitua oma ostettu leffa joko mkv tai mp4 muotoon jonka polttaisin dvd levylle. Korkea laatu jonka tosiaan polttaisin 4.7GB levylle.

    Olen tällä ohjelmalla käyttänyt sovellusta jolla se luo kaksi kansiota. Toiseen extrat jne,, ja toiseen ainoastaan tämän leffan. Dvd-5... Käytän tuota jälkimmäistä.


    Onko antaa ohjeita ??


    jatkuu...

    Minun tapauksessani ei tuota tarvi konvertoida mp4 tai mkv muotoon, kun poltan sen dvd levylle. Muutin vain dvd-5 muotoon ja muutin iso levykuvakkeeksi ja poltin sen. Jos haluaa korkeatasoista laatua riittääkö tämä? Tarkoitus on kuunnella dvd soittinta hyväksikäyttäen.


    Onko olemassa muuta samanlaista ohjelmaa kuin dvdShrink, jolla voi muokata dvd-5 kokoon?
     
    Viimeksi muokattu: 12.02.2017
  2.  
  3. Näppishemmo

    Näppishemmo Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2017
    Viestejä:
    497
    Kiitokset:
    75
    Pisteet:
    28
    DVDshrink lienee yksinkertaisin kopiointiohjelma jolla kopioinnin voi tehdä samalla laadulla ja samalla poistaa turhat erikieliset tekstitykset, ääniraidat, extrat jne.
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    OK..
     
  5. Maanantai13

    Maanantai13 Member

    Liittynyt:
    13.05.2013
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lainaus: "Onko olemassa muuta samanlaista ohjelmaa kuin dvdShrink, jolla voi muokata dvd-5 kokoon?"

    Jos haluat kokeilla jtkn muuta, niin täältä löytyy: http://alternativeto.net/software/dvd-shrink/

    Olen samaa mieltä kuin Näppishemmo: DVDShrink on toiminut tarvittaessa.
    /M
     

Jaa tämä sivu