1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Läppärin alle nestettä.

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi ruskeaa 20.07.2014.

  1. ruskeaa

    ruskeaa Member

    Liittynyt:
    09.05.2012
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tällä kertaa ei kaatunut nestettä läppärin, näppäimistön jne. päälle, vaan kun kaadoin olutta lasiin, sitä kuohui vähän yli ja kuohu valui lasista tietokonepöydälle. Ei onneksi paljoa. Nostin läppärin heti pöydältä, ja olutta ei siis kerennyt valua läppäriin asti. Kuivasin pöydän huolellisesti ja tein hommia koneella koko loppu illan.

    Seuraavana iltana kun yritin käynnistää konetta, siihen ei jostain syystä tullutkaan virtaa. Nostin koneen ja koneen alla oli selvästi pieni määrä kuivunutta nestettä, eli edellisenä iltana pöydälle kuohunutta olutta oli pakostikin jäänyt pieni määrä jonkun alustan alle, joita minulla on muutama läppärin alla ja sitä kautta imeytynyt koneen pohjaan. Irroitin pohjan ja koneen sisällä ei näyttäisi olevan mitään jälkeäkään
    mahdollisesta nesteestä.

    Olen nyt "kuivatellut" konetta pari päivää hiustenkuivaajalla (kylmällä ilmalla, en siis kuumalla) ja koneeseen tulee virta noin sekunniksi ja sitten katkeaa. Koneessa ei ole ollut akkua kiinni moneen kuukauteen, mutta se on kyllä tallessa. Kannattaisiko laittaa akku kiinni koneeseen ja kokeilla lähteekö lataamaan?
     
  2.  
  3. Legitti

    Legitti Active member

    Liittynyt:
    12.10.2008
    Viestejä:
    1,176
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    78
    Olis heti kannattanu kuivata/imuroida.
    En kyllä osaa sanoa mikä on mennyt paskaksi.

    Kokeile toki akulla, en usko että auttaa.
     
  4. ruskeaa

    ruskeaa Member

    Liittynyt:
    09.05.2012
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Akku näköjään läksi latautumaan. Olisin tietenkin kuivannut heti, ja kuivasinkin, mutta silti nestettä oli jostain kerennyt imeytymään pieni määrä.

    Tietenkin on pieni mahdollisuus että joku muu kuin minä on onnistunut kaatamaan nesteet, kun olin nukkumassa.
     

Jaa tämä sivu