1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

lumia 920 ja gmail

Viestiketju Windows Phone -osiossa. Ketjun avasi antti60 13.12.2014.

  1. antti60

    antti60 Member

    Liittynyt:
    30.08.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miten saan gmailin postit tulemaan kyseiseen puhelimeen ? gmail on toiminut silloin kun sen asensin , testasin sen . sen jälkeen en ole sitä käyttänyt . tänään yritin katsoa onko lentolipputiedot siellä en päässyt sisään millään konstilla . minulla oli näytössä "tiili" josta sinne pääsi suoraan mutta nyt tulee sisään kirjautuminen joka etsii aikansa ja tulee uudestaan . eli ladataan viestejä , tämä saattaa kestää.... sitten painoin synkronoi nappia , se teki tekosensa ja esitti sisäänkirjautumista , ja kierre jatkui . seuraavaksi imuroin lumia black päivitykset , sama jatkuu . puhelimessa gmailin alla punainen teksti , tarvitsee toimia . olisko kellään antaa apuja !
    T.antti

    P.S. microsoftin ja gmailin nettiohjeita on kokeiltu .
     
  2.  
  3. olkitu

    olkitu Regular member

    Liittynyt:
    17.11.2014
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Onko sinulla Gmailissa kaikki kunnossa? Eihän sinulla ole kaksivaiheista kirjautumista käytössäsi? Google tilillä on olemassa erikoinen suojauskeino joka estää kirjautumisen tietyille sovelluksilla.

    Määritä Google tili Lumiaan uudelleen.

    Kirjaudu: https://security.google.com/settings/security/apppasswords ja kokeile luoda sovellussalasana ja kirjautua sillä Lumiassasi Gmailiin.
     
  4. antti60

    antti60 Member

    Liittynyt:
    30.08.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miä on sovellussalasana , miten se tehdään ?
    T.antti
     
  5. olkitu

    olkitu Regular member

    Liittynyt:
    17.11.2014
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
  6. antti60

    antti60 Member

    Liittynyt:
    30.08.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitos vastauksista . en minä edes löytänyt koko svellussalasana ikkunaa . luovutan ! kiitos kun yrititte auttaa .
    T antti 60v
     
  7. antti60

    antti60 Member

    Liittynyt:
    30.08.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitos kun yrititte auttaa . en minä löytänyt edes linkistä löytyvää sivua .
    T.antti 60v
     
  8. antti60

    antti60 Member

    Liittynyt:
    30.08.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ongelma ratkaistu . puhelimessa oli tehtaan asetukset , sain neuvon päivittää ja sen tein , mutta ei riitänyt . puhelin päivitti itsensä tehdasta seuraavaan päivitykseen . mutta nouhätä ,ihan itse ajattelin että menikö vikaan ja kokeilin onko vielä päivityksiä ja kun kerran oli niin annoin päivittää ja nyt toimii sähköpostit . eli puhelin päivittää itsensä aina vain seuraavaan päivitykseen , ei uusimpaan . siis kaupasta ostettu puhelin pitää päivittää niin monta kertaa kun se löytää päivityksiä. kiitoksia olkitu:lle .
    T.antti
     

Jaa tämä sivu