1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Konepaketti näytöllä n. 1000€

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi ase__ 24.07.2007.

  1. ase__

    ase__ Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen hankkimassa tietokonetta kaikkine tarvikkeineen (myös näyttö) koottuna ja käyttövalmiina jostain Oulun tietokoneliikkeistä. Esimerkiksi Oulun serv-it:n nettisivuilla on pakettilaskuri, mutta komponenttien merkit, mallit ja hinta-laatu -suhteet ampuvat yli. Myöskin atk-verkkokaupan (oulussa sekin) pakettilaskureita olen plärännyt.

    Voisiko joku asiantunteva auttaa hieman ja koota sellaisen aika tykin vehkeen tuolla tuhannen euron budjetilla, mieluiten tuolla serv-it:n pakettilaskurilla? Niin ja siihen tonniin ois hyvä jättää 80 euron vara logitechin x-540 kaiutinpaketille. Kiitoksia jo etukäteen.
     
  2.  
  3. Hevihemmo

    Hevihemmo Member

    Liittynyt:
    13.05.2007
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko aivan varma, että haluat tuolta ostaa ja valmiiksi kasattuna? Melko kalliskin paikka, olen ymmärtänyt. Suosittelen ostamaan esimerkiksi nettori.org:sta osat ja kasaisit koneen itse. Helppoa on, kuin heinänteko. Asiasta löytyy monta aihetta, joten suosittelen niitä kattlemaan, toi 1000€ on kuitenkin yleisin budjetti.
     

Jaa tämä sivu