1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Koneen päivitystä?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi rubEE 14.01.2013.

  1. rubEE

    rubEE Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2010
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    600eurolla koneenpäivitystä.
    Nyk lankku Emo : Asrock n68c-s ucc
    Näyttis Ati radeon HD 5800 series
    Ram 4Gb
    Prossu Amd phenom 3x 2,1ghz
    450wattine virtalähe

    Saako tähän enää mitään toimivaa vai pitäskö ostaa kokonaan uus kone?..
     
  2.  
  3. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Riippuu virtalähteestä, haiskahtaa hieman pakettikoneelta. Jos pakettikone, 99% pakettikoneiden virtalähteistä on kuraa. Melkeempä kaikki uusiks. Laittaisin itse ton koneen myyntiin, jos saisit sitä edes 200e niin sekin ois aika paljon uutta konetta varten. Windowsin pystyt säästämään, jolloin voisit saada aika huomattavasti paremman koneen kasattua.

    Tossa esimerkki siitä mitä 600e kone maksais (jos pystyt kasaamaan sen itse), voittaa ton nykysen konees ihan joka suunnalta, pyörittää uusimpiakin pelejä ihan kohtalaisen hyvin:

    [​IMG]

    Periaatteessa joku vois miettiä että vanhasta koneestas saatais CD/DVD asema sekä kovalevy, mutta varsinkin kovon kohdalla mietin kuinka vanha se kovos on (ja onko edes 1Tb kokonen). Siksi laitoin sulle laadukkaan terasen kovon tohon messiin, jos esimerkiks harkitset vanhan myymistä.
     
  4. rubEE

    rubEE Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2010
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Virtalähe vaihettu jälkeenpäin ja emo kun hajosivat ennen kesää.. Chieftec virtis
     
  5. Peku

    Peku Active member

    Liittynyt:
    10.08.2010
    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Merkki ei aina kerro kaikkea...
     
  6. Toniman92

    Toniman92 Regular member

    Liittynyt:
    08.11.2011
    Viestejä:
    2,060
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Siis sulla on nyt Chieftec 450W vai se oli se joka hajos?

    Ja kyllä noita hajoo Seasonicil, Super Floweril jne. Ei vielä oo mitää 100% hajoamatonta tehty.
     
  7. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Tossa mun ehdotuksessa on XFX:n virtalähde, laadukkaanpi ja luotettavampi kuin Chieftecin halpismallit. Ostat ton mun ehdotuksen ja vanhasta myyntiin kaiken mitä saat myytyä. Itte pistäisin varmaan huuto.net:iin lähtöhinnalla 100e jotta pääsee siitä eroon. Revit/rikot vaan sen Windows product key tarran ettei kukaan pääse sitä käyttämään, ja kirjotat sen itelles muistiin.

    E:
    Nimimerkillä itsellä 4 tietokoneen raatoa kaapissa pinossa vuosilta keppi ja heppi...
     
    Viimeksi muokattu: 15.01.2013

Jaa tämä sivu