1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kiintolevy+xp hässäkkä

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi rake 04.05.2004.

  1. rake

    rake Guest

    terve kaikille. olisiko joku sen verran hakkeroitunut henkilö joka osaisi neuvoa minua seuraavassa ongelmassa: olen aloittelija ja koneeni oli juoninut jo jonkun aikaa joten päätin laittaa windowssin uusiksi ja samalla tyhjentää kiintolevyn jolla c-asema ja windows sijaitsivat. no minulla oli joitain musabiisejä ym ym myös c-asemalla tallessa ja siirsin ne "talteen" toiseen kiintolevyyn. nyt uudelleen windowsin asennettuani en pääse enää käsiksi niihin siirtämiini tiedostoihin. tulee vain ilmoitus että KÄYTTÖ ESTETTY. ne kaikki kansiot jotka siirsin ovat siellä uudella kiintolevyllä mutta kun menen niiden päälle hiiren osoittimella niin kansiot ovat mukamaste tyhjiä?? mutta silti ne vievät tilaa siellä koska muistan kuinka tila väheni juuri tältä uudelta kiintikseltä tiedostot sinne siirrettyäni??? auttakaa joku jos ei muuten niin edes siihen että miten saan poistettua ne kansiot uudelta kiintikseltä koska ne ovat niin ikävän näköisiä ja sekaisin. tosiaan niitä ei voi käsitellä mitenkään.KÄYTTÖ ESTETTY
     
  2.  
  3. mooglez

    mooglez Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2003
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    voipi olla että sinulla ei ole oikeuksia kansioihin, tässä tapauksessa pitäisi omistajuus napata itsellensä.

    oikenpuoleista sen kansionkohdalla, jonka sisällä muut ovat, properties -> security -> advanced -> owner

    tuolta sen saa tehtyä, tarkkoja suomenkielisä vastineita en valitettavasti osaa sanoa.

    jos tuo ei auta, niin ei hajua tällä hetkellä :)

     
  4. rake

    rake Guest

    kiitti yrityksestä mutta ei onaa, en tiiä... verisuonet pullistuu ja tukka harvenee. pittää työntää koko kone perämereen kohta ku ärsyttää nii maan perusteellisesti. ei niille kansioille voi tehdä yhtään mitään!!
     
  5. rake

    rake Guest

    ei tässä muu tympäse kuin se että ne vievät siellä nyt tilaa n.10gb ja niitä ei voi ees käyttää :)
     
  6. mooglez

    mooglez Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2003
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    entäs vikasietotilaan buuttaus, ja sieltä niiden poisto? (eli f8:a rämpytät koneen käynnistyessä)
     
  7. rake

    rake Guest

    kiitoksia mooglezille!!! sieltä vikasietotilastahan niitä pystyi rämpläileen mielinmäärin, nyt sain vaihdettua niille omistusoikeudet ja ne pelaavat ja näkyvät taas normaalisti.. en ikinä olisi hoksannut käyttää vikasietotilaa itse. onneksi autoit.kiitoksi vielä
     

Jaa tämä sivu