1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Kernel_Security_Check_Failure

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Wiitonen 28.05.2016.

  1. Wiitonen

    Wiitonen Member

    Liittynyt:
    07.05.2016
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    6
    Okei. Mulla on ollut pitkään mun Asus-läppärillä paljon ongelmia. Niitä on ratkennut, mutta edelleen on yksi iso ongelma.
    Asiaan. Ekan kerran tää kävi, kun päivitin koneen muutama kuukausi sitten Windows 10:ksi. Avasin Minecraftin, pelasin n. puoli tuntia ja sitten vain yhtä äkkiä koneen äänet rupesivat jumittamaan ja näyttöön ilmestyi kaatumisilmoitus siniselle taustalle. Näin on käynyt n. 50 kertaa. Olen kokeillut puhdistaa rekisteriä mm. CCleanerilla ja Eusing Free Registery Cleanerilla. Olen myös yrittänyt päivittää ajureita (en tiedä miten on onnistunut). Tänään avasin CSGO:n, menin kilpailulliseen peliin, kone kaatui tämän virheen takia ja sain viiden tunnin jäähyn kilpailullisesta. Pyydän apua.
     
  2.  
  3. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Lämmöt? Sekä idle että rasitus
     
  4. Wiitonen

    Wiitonen Member

    Liittynyt:
    07.05.2016
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    6
    Lämmöt ovat koko ajan ihan ok, viimeisellä kaatumisella kummatkin alle 63.
     
  5. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Okei. Joten seuraavaksi voidaan olettaa syyn johtuvan ajureista tai powerista.

    Lisäkysymyksenä: Onko toi otsikko ongelmaa kuvaava vai mitä? Et mainitse otsikon lauseketta missään kohti kuvaillessasi ongelmasta
     
  6. Wiitonen

    Wiitonen Member

    Liittynyt:
    07.05.2016
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    6
    Joo, unohodin mainita tuosta otsikon virheestä. Tämä on siis päivitetty Windows kymppiin, joten ajureiden puuttuminen on mahdollista. Mistä saa uudet ajurit?
     
  7. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    asuksen sivuilta. Etsit sieltä oman läppärin mallilla.
     

Jaa tämä sivu